Ічнянська РДА
Анонси
















Назад

До уваги сільгоспвиробників

Станом на 11.04.2017 року з метою включення до Реєстру отримувачів бюджетної дотації по Прилуцькій ОДПІ подано 9 заяв сільськогосподарськими товаровиробниками.

Прилуцька ОДПІ звертає увагу платників податків, що 19.03.2017 року набрали чинності постанови Кабінету Міністрів України:
від 21.02.2017 №179 “Про затвердження Порядку ведення та форми Реєстру отримувачів бюджетної дотації” (далі Постанова №179);
від 21.03.2017 №178 “Деякі питання виплати бюджетної дотації для розвитку сільськогосподарських товаровиробників та стимулювання виробництва сільськогосподарської продукції”(далі Постанова №178).

Порядок включення сільськогосподарських товаровиробників до Реєстру отримувачів бюджетної дотації визначені пунктами 5-18 Порядку ведення Реєстру отримувачів бюджетної дотації, затвердженого Постановою №179.

Форма заяви про внесення сільськогосподарського товаровиробника до Реєстру отримувачів бюджетної дотації (форма №1-РОБД) затверджена Наказом Міністерства фінансів України від 23.02.2017 №275, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28.02.2017 за №268/30136.

Заява за встановленою формою (№1-РОБД) заповнюється та подається в електронної формі або у паперовому вигляді у місяці, який передує початку податкового періоду, з якого особа матиме право на отримання бюджетної дотації, та протягом п’яти календарних днів після закінчення граничного строку подання податкової звітності з ПДВ, встановленого для місячного податкового (звітного) періоду.

Згідно п.10 Постанови №179 реєстраційна заява ф.№1-РОБД розглядається контролюючим органом протягом трьох робочих днів з дня отримання.

Дані Реєстру оприлюднюються на офіційному веб-сайті ДФС.

Довідково: Постанови КМУ № 179 та № 178 опубліковані 24.03.2017 у № 56 Урядового кур’єра.

Декларація з ПДВ за березень за новою формою подається до 20 квітня 2017 року

Фахівці Прилуцької ОДПІ звертають увагу, що декларація з ПДВ за новою формою за березень подається до 20 квітня 2017 року, а за І квартал 2017 року – до 10 травня 2017 року.

Платники ПДВ також мають врахувати, що уточнюючий розрахунок податкових зобов’язань з ПДВ у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок відповідно до останніх змін подається починаючи з 01 квітня 2017року. Нагадуємо, що Наказ Мінфіну України від 23.02.2016 № 276, яким внесено зміни до форми податкової декларації з ПДВ, набрав чинності з 01.03.2017 року.

Підприємець на загальній системі оподаткування самостійно заповнює Книгу обліку доходів і витрат за підсумками робочого дня, протягом якого отримано дохід

Фізичні особи – підприємці на загальній системі оподаткування зобов’язані вести Книгу обліку доходів і витрат, у якій щоденно на підставі первинних документів здійснюються записи про операції, що відбулися у звітному (податковому) періоді.

Книга ведеться за вибором платника податку в паперовому або електронному вигляді.

Записи у Книзі виконуються за підсумками робочого дня, протягом якого отримано дохід.

Дохід, отриманий від здійснення господарської діяльності відображається сумарним підсумком за місяць, квартал, рік, і включає, зокрема, кошти, що надійшли на поточний рахунок, касу платника податків та/або отримано готівкою, сума заборгованості, за якою минув строк позовної давності, вартість безоплатно отриманих товарів (робіт, послуг).

Наймані особи, які перебувають у трудових відносинах із самозайнятою особою Книгу не ведуть і записи в ній не здійснюють.

Тобто фізична особа – підприємець на загальній системі оподаткування заповнює Книгу самостійно за підсумками робочого дня, протягом якого отримано дохід.

Книга зберігається у підприємця протягом трьох років після закінчення звітного періоду, в якому здійснено останній запис.

Дані Книги заповнюються у гривнях з копійками та використовуються підприємцем для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи.

Порядок ведення Книги фізичними особами – підприємцями на загальній системі оподаткування встановлений наказом Міндоходів від 16.09.2013 № 481.

Для отримання консультації необхідно зазначити усі реквізити

Відповідно до Закону України від 21 грудня 2016 №1797 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату» (далі - Закон) з 01 квітня 2017 року набирають чинності положення Податкового кодексу України (далі - ПКУ) щодо порядку надання індивідуальних податкових консультацій (далі - консультацій).

Так, статтями 52 та 53 ПКУ суттєво змінено строки та порядок надання консультацій, встановлено вимоги як до форми запиту на отримання консультації, так і консультації, запроваджено Єдиний реєстр консультацій.

Відповідно до пункту 52.1 статті 52 ПКУ письмовий запит на отримання консультації обов'язково повинен містити такі реквізити:
- найменування для юридичної особи або прізвище, ім'я, по батькові для фізичної особи, податкову адресу, а також номер засобу зв'язку та адресу електронної пошти, якщо такі є;
- код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);
- зазначення, в чому полягає практична необхідність отримання податкової консультації;
- підпис платника податків;
- дату підписання звернення.

Якщо звернення платника податків не відповідає зазначеним вимогам, консультація не надається, а надсилається відповідь у порядку та у строки, передбачені Законом України «Про звернення громадян».

Строк надання консультації становить 25 календарних днів з можливістю продовження такого строку, але не більш ніж на 10 календарних днів з обов'язковим повідомленням про це платника податків.

Консультація, надана в письмовій формі, підлягає реєстрації в Єдиній базі консультацій та розміщенню на офіційному веб-сайті ДФС, без зазначення найменування (прізвища, ім'я, по батькові) платника податків, коду згідно з ЄДРПОУ (реєстраційного номера облікової картки) та його податкової адреси.

Порядок зупинення реєстрації податкових накладних

Прилуцька ОДПІ інформує, що 01.04.2017 набрали чинності підпункти 4 і 5 пункту 94 розділу I Закону України від 20.12.2016 № 1797-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні" стосовно змін до пункту 201.10 статті 201 ПКУ в частині зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) та щодо доповнення пунктом 201.16 статті 201 ПКУ відповідно.

А саме, пунктом 201.16 статті 201 ПКУ передбачено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 ПКУ. При цьому, на виконання вимог підпункту 201.16.3 пункту 201.16 статті 201 ПКУ, 31.03.2017 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 № 190 "Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації".

Разом з цим, відповідно до пункту 57 підрозділу 2 розділу XX ПКУ період з 1 квітня 2017 року до 1 липня 2017 року є перехідним періодом, протягом якого процедура, визначена пунктом 201.16 статті 201 ПКУ, здійснюється без фактичного зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у ЄРПН.

Aкцизний податок з роздрібного продажу підакцизних товарів

Прилуцька ОДПІ нагадує, що відповідно до норм ПКУ акцизний податок із роздрібного продажу підакцизних товарів платять при реалізації пива, алкогольних напоїв та тютюнових виробів безпосередньо громадянам. Відповідно до пп.212.3.1 ПКУ особи – суб’єкти господарювання роздрібної торгівлі, які здійснюють реалізацію підакцизних товарів, підлягають обов’язковій реєстрації як платники податку контролюючими органами за місцезнаходженням пункту продажу товарів не пізніше граничного терміну подання декларації акцизного податку за місяць, в якому здійснюється господарська діяльність.

Датою виникнення податкових зобов'язань щодо реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів є дата здійснення розрахункової операції. Акцизний податок сплачується за ставкою 5%. Декларації з акцизного податку подаються до контролюючих органів, які територіально обслуговують адміністративно-територіальні одиниці, на яких розташовані пункти продажу підакцизних товарів. Тобто кількість таких декларацій за звітний період має відповідати кількості адміністративно-територіальних одиниць, на яких розташовані пункти продажу підакцизних товарів.

Податок зараховується до місцевих бюджетів адміністративно-територіальних одиниць, на яких розташовані пункти продажу підакцизних товарів.

Відповідно до п.2 розділу П наказу Міністерства фінансів України від 21.01.16 р. № 13 «Про затвердження Положення про форму та зміст розрахункових документів» зазначений податок є обов’язковим реквізитом фіскального касового чека та підлягає запрограмуванню в реєстраторах розрахункових операцій.

ПДВ - відшкодування: затверджено порядок взаємодії Мінфіну, ДФСУ та Держказначейства

Прилуцька ОДПІ повідомляє про затвердження Порядку інформаційної взаємодії Міністерства фінансів з Державною фіскальною службою та Державною казначейською службою в процесі формування Реєстру заяв про повернення сум бюджетного відшкодування ПДВ. Порядок затверджено наказом Мінфіну від 03.03.2017 № 326.

Цей Порядок визначає механізм надання інформації ДФС та ДКС для її оприлюднення на офіційному веб-сайті Мінфіну та інформаційної взаємодії Мінфіну з ДФС та Казначейством у процесі формування Реєстру заяв про повернення сум бюджетного відшкодування ПДВ.

Формування Реєстру та оприлюднення Реєстру здійснюватиметься щодня (крім вихідних, святкових та неробочих днів) на підставі баз даних ДФС та Казначейства з урахуванням хронологічного порядку надходження заяв про повернення сум бюджетного відшкодування. ДФС до 10-ї години (крім вихідних, святкових та неробочих днів) вносить до Реєстру інформацію, визначену пп. 200.7.1 ПКУ та п. 4 Порядку ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ, затвердженого Постановою КМУ від 25.01.2017 № 26, за попередній робочий день.

З метою реалізації механізму автоматичного узгодження суми бюджетного відшкодування ПДВ, ДФС при внесенні до Реєстру заяви про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість, також вносить інформацію про дату закінчення граничного строку проведення камеральної перевірки, яка є датою узгодження суми відшкодування. ДФС вносить до Реєстру інформацію щодо дати та суми узгодження бюджетного відшкодування на наступний робочий день після виникнення такого випадку. Сума бюджетного відшкодування вважається узгодженою та в автоматичному режимі відображається в Реєстрі на наступний робочий день після виникнення такого випадку.

ДФС при внесенні інформації до Реєстру про узгоджені суми бюджетного відшкодування одночасно вносить інформацію щодо платіжних реквізитів, необхідних для перерахування сум бюджетного відшкодування на поточні банківські рахунки платників податку в обслуговуючому банку та/або на бюджетні рахунки для перерахування у рахунок сплати грошових зобов’язань або погашення податкового боргу таких платників податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету.

Інформація щодо узгоджених сум бюджетного відшкодування, а також заявлених сум бюджетного відшкодування, які вважатимуться узгодженими, із зазначенням платіжних реквізитів передається з накладанням не менше двох електронних цифрових підписів посадових (уповноважених) осіб та печатки відповідного територіального органу ДФС.

Наказ набрав чинності 1 квітня 2017 року.

Довідку про взяття на облік платника податків скасовано

З 20 березня 2017 року довідка про взяття на облік платника податків (форма № 4-ОПП), що видавалась податковою інспекцією, втратила чинність. Для платників податків, яким законом установлені особливості їх державної реєстрації та відомості щодо яких не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, запроваджується нова довідка про взяття на облік (форма № 34-ОПП).

Такі нововведення затверджені наказом Міністерства фінансів України від 21.12.2016 № 1125, який вніс зміни до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників ПДВ.

Крім цього, зазначеним наказом передбачені й інші зміни, зокрема, викладено у новій редакції форму реєстраційної заяви платника податку на додану вартість (форма № 1-ПДВ).

Детальніше ознайомитись із змінами можна у розділом „Нормативні та інформаційні документи” Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу, який розміщений на веб-порталі фіскальної служби.

ПДФО з доходу, отриманого за договором цивільно-правового характеру від іншого громадянина

Платник податку – фізична особа, який отримав дохід від іншої фізичної особи відповідно до умов цивільно-правового договору, зобов’язаний включити суму такого доходу до загального річного оподатковуваного доходу, подати податкову декларацію за наслідками звітного податкового року та сплатити податок на доходи фізичних осіб та військовий збір з такого доходу.

При цьому річна податкова декларація в якій відображається вказаний дохід подається платником до 1 травня року, що настає за звітним до контролюючого органу, де платник перебуває на обліку.

Сума податкового зобов’язання, зазначена в поданій декларації сплачується фізичною особою самостійно до 1 серпня року, що настає за звітним.

Іван Романов: Зацікавленість платників он-лайн послугами ДФС постійно зростає

Он-лайн послуги ДФС набувають популярності серед платників податків. Про це свідчить кількість звернень до Контакт-центру ДФС щодо використання таких сервісів.

За інформацією директора Інформаційно-довідкового департаменту ДФС Івана Романова, протягом першого кварталу цього року надано 3825 інформаційно-довідкових послуг на звернення, які надійшли телефоном та електронною поштою, щодо користування он-лайн послугами ДФС.

«Якщо у лютому поточного року питання щодо використання он-лайнових послуг зросли на 105 порівняно з січнем, то вже у березні їх було надано на 897 більше, ніж за останній місяць зими», – зазначив Іван Романов.

За його словами, найбільша кількість запитань стосувалися можливостей сервісу «Електронний кабінет платника» - 1358. Друге місце за популярністю займає сервіс «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс». Правилами користування ним цікавилися 1002 платники.

Водночас у березні 2017 року найбільш рейтинговим було запитання-відповідь з Бази знань щодо користування електронним сервісом «Отримання відомостей з ДРФО про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді», який розміщено на веб-порталі ДФС. З таким питанням до фахівців Контакт-центру звернулися 853 платники.

Нагадаємо, що отримати консультацію з питань застосування норм податкового та митного законодавства, єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування, роботи органів ДФС, сервісів та послуг, які надаються фіскальною службою можна у Контакт-центрі за номером 0-800-501-00-7.

Про забезпечення роботи ЦОП у святкові дні

З метою організації якісного виконання органами ДФС покладених завдань з обслуговування платників податків, запобігання виникненню можливих ризиків несвоєчасного та неякісного прийняття податкової звітності та надання адміністративних послуг, Прилуцька ОДПІ повідомляє про режим роботи ЦОП Прилуцької ОДПІ та її відділень у святкову та вихідні дні:
- 15 квітня 2017 року – робочий день відповідно до затверджених графіків роботи ЦОП ( до 13:00 год.)
- 17 квітня 2017 року – робочий день у режимі чергування до 17:00 год.;
- 16 квітня, 1,2,8,9 травня 2017 року – вихідні дні.

Назад










12 Грудня 2017 10:46

Як Ви думаєте, які причини дачі хабарів?