Ічнянська РДА
Анонси
















Назад

Сьогодні спливає граничний термін подання податкових декларацій про майновий стан і доходи за 2016 рік

Прилуцька ОДПІ звертає увагу, що сьогодні, 3 травня 2017 року, – граничний термін надання податкових декларацій про майновий стан і доходи за 2016 рік громадянами та особами, які провадять незалежну професійну діяльність.

Шановні платники податків, поспішайте задекларувати свої доходи, отримані протягом минулого року, своєчасно!

Затверджено новий Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій

Прилуцька ОДПІ повідомляє, що наказом Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) від 20.04.2017 №275 (далі – Наказ №275) затверджено новий Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій (далі – Реєстр РРО).

Оновлений Реєстр РРО містить 79 РРО, дозволених до первинної реєстрації, та 70 РРО, первинна реєстрація яких заборонена.

Також, наведено перелік із 5 РРО, виключених з Державного реєстру в 2016 – 2017 роках, експлуатація яких не дозволяється.

Відповідно до п.3 Наказу №275 визнано таким, що втратив чинність, наказ ДФС від 17.02.2017 №102 «Про затвердження Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій».

Наказ №275 оприлюднено на офіційному веб-порталі ДФС 25.04.2017 за посиланням: http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/nakazi/72023.html

Єдиний внесок для фізичних осіб-підприємців та самозайнятих осіб у 2017 році

Нагадуємо, що з 01 січня 2017 року мінімальна заробітна плата у місячному розмірі становить 3200,0 гривень.Таким чином, мінімальний страховий внесок становить 3200,0 грн. * 22% = 704,0 гривні.

Відповідно до Закону України від 06 грудня 2016 року № 1774-VIII«Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» з 1 січня 2017 року набрали чинності зміни з питань нарахування та сплати єдиного соціального внеску, зокрема:

в частині сплати єдиного внеску платниками єдиного податку:
- встановлено для платників єдиного податку першої групи норму, згідно з якою сума єдиного внеску не може бути меншою ніж 0,5 мінімального розміру страхового внеску (з зарахуванням відповідних періодів здійснення підприємницької діяльності до страхового стажу, який обчислюється відповідно до статті 24 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», пропорційно сплаченому єдиному внеску), тобто не менше 352,0 гривень;

в частині сплати єдиного внеску фізичними особами – підприємцями (далі – ФОП) на загальній системі оподаткування:
- сума єдиного внеску, сплаченого фізичними особами-підприємцями на загальній системі оподаткування, не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску на місяць. У разі якщо таким платником не отримано дохід (прибуток) у звітному році або окремому місяці звітного року, такий платник зобов’язаний визначити базу нарахування, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску, тобто не менше 704,0 гривень.

Від сплати єдиного внеску звільнені ФОП на спрощеній системі оподаткування – пенсіонери за віком та інваліди, які паралельно отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу, а також ФОП – пенсіонери за віком та інваліди, які перебувають на загальній системі оподаткування. Такі особи можуть сплачувати єдиний внесок виключно на добровільних засадах.

Зазначена норма не застосовується до осіб, які провадять незалежну професійну діяльність (самозайнятих осіб).

У разі припинення діяльності ФОП й особи, які провадять незалежну професійну діяльність, зобов’язані подати самі за себе Звіт із зазначенням типу форми «ліквідаційна», де останнім звітним періодом буде період із дня закінчення попереднього звітного періоду до дня державної реєстрації припинення підприємницької діяльності.

Строк сплати зобов’язань, визначених ФОП або особою, яка провадить незалежну професійну діяльність, у Звіті з позначкою «ліквідаційний», настає в день подання такого Звіту, відповідно, єдиний внесок необхідно сплатити до дати подання Звіту включно.

Електронні сервіси ДФС – надійна допомога для платників податків

Прилуцька ОДПІ повідомляє, що на веб - порталі Державної фіскальної служби України (sfs.gov.ua) можна скористатися електронними сервісами, які надають можливість раціонально використовувати та економити робочий час.

Електронні сервіси ДФС є незамінними помічниками для платників податків. Користувачам відкривається безліч можливостей, зокрема оцінити податкові ризики діяльності з потенційними бізнес-партнерами, мати доступ до нормативних і інформаційних документів з питань оподаткування, скористатися загальнодоступним інформаційно-довідковим ресурсом та отримати відповідні послуги, звітувати он-лайн, перевіряти документи на наявність помилок тощо. А головне - платник податків скоротить до мінімуму контакти з контролюючими органами та позбавиться необхідності додаткового візиту до податкової інспекції.

На веб - порталі відомства працює і новий сервіс «Інформування громадян про результати обробки файлів-запитів щодо доходів фізичних осіб, які звернулись за призначенням житлових субсидій, що надходять від підрозділів соціального захисту населення».

До речі, фізична особа - платник податків може сформувати запит та отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді за допомогою електронного сервісу: «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису».

Запрошуємо скористатися сервісами фіскальної служби на офіційному веб - порталі відомства за електронною адресою:www.sfs.gov.ua.

До уваги суб’єктів господарювання, які здійснюють операції з готівкою!

Державна фіскальна служба України звертає увагу керівників суб’єктів господарювання, які здійснюють готівкові розрахунки за реалізовані товари (надані послуги) або інші операції з готівкою.

Зокрема, почастішали випадки встановлення в ході перевірок порушення вимог чинного законодавства в частині оформлення відповідних касових документів при оприбуткуванні або видачі готівкових коштів у касах (з кас) підприємств, а саме – відсутність підписів уповноваженої особи, особи, що отримала кошти, зарахування готівкових коштів на розрахунковий рахунок без її оприбуткування у касі підприємства тощо.

Обов’язковість підписів та інші вимоги до порядку оформлення касових операцій та документів встановлені пунктом 3 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 637, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №40/10320.

Крім того, продовжують фіксуватися випадки несвоєчасного (не у день надходження) оприбуткування готівкових коштів у касовій книзі – порядок та вимоги щодо оприбуткування та видачі готівкових коштів визначені пунктом 2 Положення. Так, згідно з підпунктом 2.6 пункту 2 Положення уся готівка, що надходить до кас, має своєчасно (у день одержання готівкових коштів) та у повній сумі оприбутковуватися.

Також збільшується кількість випадків порушення порядку ведення обліку товарів, що знаходяться у продажу, при реалізації паливно-мастильних матеріалів через мережу автозаправних (автогазозаправних) станцій (пунктів), зокрема відсутність змінного звіту оператора АЗС за формою 17-НП.

Обов’язковість ведення та наявність такого звіту передбачено вимогами Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої спільним наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв’язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 20.05.2008 № 281/171/578/155, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02.09.2008 за № 805/15496.

За наведені порушення згідно з чинним законодавством до суб’єктів господарювання передбачена відповідальність у вигляді значних сум штрафних (фінансових) санкцій (двох- та п’ятикратному розмірах).

Просимо платників податків взяти до уваги зазначену інформацію та забезпечити дотримання вимог чинного законодавства, яке регулює питання обігу готівки та обліку товарів, які знаходяться у продажу.

Підвищено суми витрат на відрядження державних службовців

Прилуцька ОДПІ повідомляє, що 19.04.2017 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 05.04.2017 №241 «Про внесення зміни в додаток 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 2 лютого 2011 р. №98» (далі – Постанова №241).

Зазначена Постанова опублікована у газеті «Урядовий кур’єр» від 19.04.2017 №73.

Постановою №241 внесено зміни у додаток 1 «Суми витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів» до постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 №98 «Про суми та склад витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів».

Так, цим документом підвищено розмір сум добових витрат на відрядження та граничну суму витрат на найм житлового приміщення, а саме:
- суму добових витрат встановлено у розмірі 60 гривень (раніше така сума складала 30 гривень);
- граничну суму витрат на найм житлового приміщення за добу у межах України збільшено з 250 гривень до 600 гривень.

Реалізація Постанови №241 здійснюватиметься у межах видатків, передбачених на утримання бюджетних установ.

Змінено порядок приймання документів і видачі ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами

Прилуцька ОДПІ інформує, що Державною фіскальною службою України (далі – ДФС) на офіційному веб-порталі 19.04.2017 розміщено наказ ДФС від 14.04.2017 №266 «Про внесення змін до наказу ДФС від 24.10.2014 №213» (далі – Наказ №266) за посиланням:http://sfs.gov.ua/diyalnist-/zakonodavstvo-pro-diyalnis/nakazi-pro-diyalnist/72004.html.

З метою забезпечення належного виконання вимог статті 15 «Імпорт, експорт, оптова і роздрібна торгівля алкогольними напоями та тютюновими виробами» Закону України від 19.12.1995 №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» зі змінами та доповненнями Наказом №266 внесені зміни до наказу ДФС від 24.10.2014 №213 «Про затвердження Рекомендацій щодо організації роботи головних управлінь ДФС України із приймання документів та видачі ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами».

Змінами, зокрема, передбачено, що ліцензія на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами видається на підставі заяви, поданої суб’єктом господарювання до головного управління за місцем провадження торговельної діяльності безпосередньо уповноваженою особою заявника, надісланої рекомендованим листом або переданої через ЦОП, створені у ДПІ (крім створених у ДПІ в м. Києві).

У заявах про видачу цих ліцензій зазначається, зокрема, вид господарської діяльності.

У разі подання заяви через ЦОП уповноважена особа здійснює прийом документів та забезпечує їх передачу за реєстром до структурного підрозділу головного управління, до функцій якого належить здійснення загального діловодства, протягом одного робочого дня з моменту їх отримання.

Невідповідність розміру плати за ліцензію виду господарської діяльності, на провадження якого заявник подав документи, та невідповідність поданих документів умовам провадження діяльності, що ліцензуються, більше не є підставами для прийняття рішення про відмову у видачі ліцензії.

Ліцензія видається заявнику або уповноваженому на те представнику заявника за довіреністю при пред’явленні ним документа, що посвідчує особу.

Діє нова форма реєстраційної заяви платника ПДВ

З 20 березня 2017 року діє нова редакція форми реєстраційної заяви платника податку на додану вартість (далі – ПДВ) за формою № 1-ПДВ. Нова форма заяви, у порівнянні з її попереднім аналогом, суттєво спрощена.

Зокрема, відтепер у заяві не потрібно зазначати відомості щодо найменування контролюючого органу, де здійснюється реєстрація або перереєстрація платника, місцезнаходження платника (за винятком перереєстрації у зв’язку із зміною місцезнаходження), контактних телефонів заявника та відповідальних осіб платника, кількості працюючих тощо.

У разі добровільної реєстрації або перереєстрації платником ПДВ суб’єкт господарювання подає лише один (перший) аркуш заяви. Два аркуші заяви подаються при обов’язковій реєстрації та при реєстрації платниками ПДВ інвесторів (операторів) за угодою про розподіл продукції, учасників договору про спільну діяльність, управителів майна.

Нову форму реєстраційної заяви платника податку на додану вартість за формою № 1-ПДВ затверджено наказом Міністерства фінансів України від 21 грудня 2016 року № 1125.

Назад










18 Серпня 2017 09:25

Як Ви думаєте, які причини дачі хабарів?