Ічнянська РДА
Анонси

















Назад

Майже 203 млн гривень сплачено платниками Ічнянщини

За десять місяців поточного року платниками Ічнянського відділення Прилуцької ОДПІ сплачено до зведеного бюджету України 202,8 млн грн податків, зборів та обов’язкових платежів. Державний бюджет поповнився на 91,2 млн грн, та на 111,6 млн грн - місцеві скарбниці. Про це повідомила заступник начальника - начальник Ічнянського відділення Прилуцької ОДПІ Ірина Євстіфєєва.

У порівнянні з аналогічним періодом попереднього року надходження зросли більше, ніж на 63,8 млн. грн., у т.ч. до державного бюджету - 30 млн грн, до місцевих - 33,8 мільйон гривень.

Найбільше платники регіону сплатили податку на доходи фізичних осіб, надходження якого з початку року перевищили 96 млн. грн., та відповідно до розподілу коштів до державного бюджету направлено – 24,7 млн грн, до місцевих бюджетів – в обсязі 71,9 млн гривень.

Щиро дякуємо всім сумлінним платникам податків за своєчасну та повну сплату податків і зборів до бюджетів усіх рівнів, адже це одна з передумов відновлення фінансової стабільності та добробуту нашої країни та кожного її громадянина.

Працівники органів ДФС, у свою чергу, прагнуть забезпечити відкритий формат взаємодії з платниками податків, створити для бізнесу більш комфортні умови шляхом надання якісних консультативних послуг, приведення електронних сервісів до європейських стандартів, а також впровадження нових.

Чим загрожує отримання зарплати «в конверті»

Прилуцька ОДПІ звертає увагу на те, що працівники, які отримують заробітну плату в «конвертах», як свідчить практика, зазвичай стикаються з наступними проблемами:
– відмова у виплаті належної заробітної плати через виникнення конфлікту з роботодавцем;
– відмова в оплаті щорічної відпустки або компенсації за неї;
– неможливість отримання повної або часткової компенсації за лікарняним листком;
– втрата права на соціальне забезпечення в разі безробіття, народження дитини тощо;
– низька пенсія через те, що перерахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування відбувалось не в повному обсязі;
– позбавлення соціального захисту в разі нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання.

Тому кожен свідомий громадянин нашої країни повинен розуміти, що легалізація заробітної плати та офіційне працевлаштування гарантують соціальну підтримку в майбутньому.

До фіскальної служби можна звернутися із запитом на публічну інформацію

Протягом дев’яти місяців поточного року до органів ДФС області надійшло 89 запитів на отримання публічної інформації. Із них, 57 запитів (64 відс.) надіслали фізичні особи, 32 (35 відс.) - юридичні та громадські організації.

Переважно респонденти зверталися особисто (64). Поштовим звя’зком скористалися 14 запитувачів, а 10 запитів надійшло через електрону мережу.

Найбільше запитів отримала фіскальна служба області від громадян міста Чернігова.

Здебільшого, запитувачів цікавила інформація стосовно надання адміністративних послуг, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, надходжень до державного бюджету, про результати проведених перевірок, надання роз’яснень з питань оподаткування та довідок про заробітну плату для перерахування пенсії.

На всі запити надані відповіді у встановлений чинним законодавством термін.

До уваги платників ЄСВ!

Прилуцька ОДПІ нагадує платникам єдиного соціального внеску з метою попередження помилкової сплати коштів єдиного внеску на неналежні рахунки, що сплата коштів єдиного внеску має відбуватись виключно на рахунки, які відкриті територіальним органам ДФС відповідно до адміністративно-територіальних одиниць, на яких зареєстровані платники податків.

Реквізити небюджетних рахунків «Рахунок для зарахування коштів, які підлягають розподілу за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування» (далі – рахунки 3719) розміщені на субсайті Головного управління ДФС у Чернігівській області офіційного порталу ДФС України у розділі «Бюджетні рахунки».

Крім цього, слід нагадати про порядок заповнення платниками поля «Призначення платежу» розрахункових документів у разі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

При сплаті єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування поле «Призначення платежу» розрахункового документа заповнюється таким чином:
* ;101 ; код за ЄДРПОУ ; сплата єдиного внеску ; ; ;
1 2 3 4 5 6 7

1 – службовий код («*»);
2 – код виду сплати («101» – Сплата суми єдиного внеску);
3 – код за ЄДРПОУ платника, який здійснює сплату;
4 – друкується роз’яснювальна інформація про призначення платежу;
5 – не заповнюється;
6 – не заповнюється;
7 – не заповнюється.

Від власників нерухомості місцевий бюджет отримав майже 800 тисяч гривень

За підсумками десяти місяців поточного року місцеві бюджети Ічнянщини отримали 781,8 тис грн податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, чим зумовлене виконання доведеного показника на 705 тис гривень. Проти результатів попереднього року надходження по нерухомості збільшено на 342 тис гривень.

Безперечним лідером у сплаті податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є власники майна – юридичні особи, якими сплачено 569,7 млн грн, сума надходжень від фізичних осіб становить 212,1 тис грн, - це нам повідомила заступник начальника - начальник Ічнянського відділення Прилуцької ОДПІ Ірина Євстіфєєва.

Водночас нагадуємо, що сплачувати податок на нерухоме майно зобов’язані лише ті громадяни, котрі володіють квартирою/квартирами, житлова площа яких перевищує 60м2 і будинку/будинків, загальна площа яких перевищує 120м2, різних типів житлової нерухомості, загальна площа яких перевищує 180м2, та являються власниками та землекористувачами земельних ділянок.

З початку року до місцевих бюджетів Чернігівщини від фізичних осіб надійшло майже 87 млн. грн. плати за землю

Протягом січня – вересня поточного року до місцевих бюджетів Чернігівської області надійшло близько 87 млн. грн. плати за землю з фізичних осіб, що майже на 19 млн. грн. більше, ніж за аналогічний період минулого року. Найбільший приріст надходжень спостерігається по Ніжинському району ( 4 млн.грн.), Новгород-Сіверському (2,6 млн.грн.), м.Чернігову та Чернігівському району (2,4 млн.грн.)

Зростання надходжень зумовлені розширенням кола платників податку, які орендують земельні ділянки, збільшенням ставок податку згідно норм Податкового кодексу, застосуванням до діючих ставок податку щорічного коефіцієнту індексації, проведенням нормативно-грошової оцінки земель тощо.

ГУ ДФС у Чернігівській області застерігає платників уникати порушень при здійсненні контрольованих операцій

За інформацією управління аудиту ГУ ДФС у Чернігівській області, платниками податків області подано до ДФС України 23 звіти про контрольовані операції. Нагадаємо, що граничний термін подання такого звіту за 2016 рік минув 02 жовтня.

В даний час фахівцями фіскальної служби області проводиться моніторинг контрольованих операцій, відображених у звітах на предмет повного їх включення, встановлюються факти неподання звітів, а також відповідність умов контрольованої операції принципу «витягнутої руки».

У разі встановлення під час здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням ризику щодо недотримання платником відповідності умов контрольованої операції принципу «витягнутої руки», контролюючим органом направляється запит про надання документації з трансфертного ціноутворення.

Порядок направлення та зміст документації щодо контрольованих операцій визначено п.39.4. ст.39 Податкового кодексу України (далі Кодекс).

На запит ДФС, платник податків протягом 30 календарних днів з дня його отримання, зобов’язаний подати документацію щодо контрольованих операцій, зазначених в запиті, яка повинна містити інформацію, зазначену в п.п.39.4.6 п. 39.4. ст.. 39 Кодексу.

У разі неподання платником документації з трансфертного ціноутворення, або додаткової інформації протягом 30 календарних днів, до платника мають бути застосовані штрафні санкції відповідно до п. 120.3 ст. 120 Кодексу і складатимуть вони 3 відс. суми контрольованих операцій, щодо яких не подана документація, але не більше 200 розмірів прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого Законом на 1 січня податкового року, за всі контрольовані операції здійснені у відповідному звітному році. Тобто, мінімальний розмір штрафної санкції складатиме 150 тис. грн., а максимальний 275,6 тис. гривень.

ДФС України листом від 20.07.2017 № 19084.7.99-99-14-01-02-17 надано роз’яснення щодо застосування штрафних санкцій у разі неотримання платником податків запиту про надання документації з трансфертного ціноутворення. Ключовим моментом даного роз’яснення є визначення дати вручення запиту контролюючим органом.

Отже, запит вважається надісланим (врученим), якщо його вручено платнику, або його представнику особисто, надіслано на адресу останнього відомого місцезнаходження (за даними Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців) з повідомленням про вручення або у порядку визначеному ст. 42 Кодексу.

У разі, коли пошта не може вручити запит через відсутність за місцезнаходженням, або відмову посадових осіб від отримання такого запиту, та інших причин, то такий запит, направлений з дотриманням вимог п.п.39.4.4 та 39.4.8 п. 39.4 ст.39 Кодексу, вважається врученим у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення (із зазначенням причин невручення).

З урахуванням вищезазначеного, у разі ненадання платником документації з трансфертного ціноутворення протягом 30 календарних днів з дати, вказаної поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причини невручення відповідного запиту, до платника будуть застосовані штрафні санкції відповідно до п.120.3 ст. 120 Кодексу.

Отже, зважаючи на значний обсяг штрафних санкцій з питань трансфертного ціноутворення, ГУ ДФС у Чернігівській області закликає платників області уникати випадків порушення податкового законодавства з питань надання інформації на відповідний запит ДФС України.

Фахівцями Головного управління ДФС в області анульовано 22 ліцензії за продаж алкогольних напоїв та тютюнових виробів неповнолітнім

На сьогодні є досить актуальною проблема вживання алкогольних напоїв та тютюнових виробів підростаючим поколінням. Однією з головних причин є недотримання законодавства продавцями даних виробів, їх легковажне ставлення до заборони продажу алкогольних та тютюнових виробів неповнолітнім. Крім того, досить часто і самі батьки є негативним прикладом наслідування для своїх дітей, в інших випадках батьки просто не цікавляться життям своїх дітей, тим самим допускаючи випадки вживання заборонених речовин.

Про роботу, що проводиться фіскальною службою області у даному напрямку розповів заступник начальника управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів - начальник відділу контролю за виробництвом та обігом спирту, спиртовмісної продукції, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Микола Любочкін.

Він нагадав, що Законом України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (ст. 15-3) передбачено заборону щодо продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових та тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років.

Продавець зобов'язаний отримати у покупця паспорт або інші документи, які підтверджують його вік, якщо у продавця виникли сумніви щодо досягнення покупцем 18-річного віку. У разі відмови покупця надати такий документ продаж пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин сто¬лових або тютюнових виробів такій особі забороняється.

За дані неправомірні дії до суб’єктів господарювання засто¬совуються фінансові санкції у роз¬мірі 6800 грн. Також, на підставі ст. 15 вищевказаного Закону, такому суб'єкту господарювання анулюється раніше видана ліцензія на право роздрібної торгівлі. Працівник, який безпосередньо продав заборонений товар підліткові, притягується до адміністративної відповідальності відповідно статті 156 КУпАП і також сплачує штраф.

Нажаль у нашому регіоні ще трапляються випадки продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів неповнолітнім. З початку року за таке порушення законодавства до суб'єктів господарювання застосовано 168 тис. грн. фінансових санкцій та анульовано 22 ліцензії на право здійснення торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.

Загалом у поточному році управлінням контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів Головного управління ДФС у Чернігівській області застосовано 793 тис. грн. фінансових санкцій до недобросовісних бізнесменів області, які здійснювали торгівлю алкогольними напоями з підробленими марками акцизного податку, займались торгівлею алкогольними напоями за цінами нижчими, ніж встановлені мінімальні ціни, торгували алкоголем і тютюном без ліцензії та інші порушення законодавства.

До уваги платників - податковий календар!

Прилуцька ОДПІ інформує, що четвер, 9 листопада 2017 року, останній день подання:
• звіту про суми податкових пільг за ІІІ квартал
• податкової декларації з податку на прибуток підприємства за три квартали платниками, у яких податковий період дорівнює календарному кварталу*
• розрахунку частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями за результатами щоквартальної фінансово-господарської діяльності, за три квартали
• розрахунку податку на прибуток нерезидента, який провадить діяльність на території України через постійне представництво, на підставі складення окремого балансу фінансово-господарської діяльності за три квартали платниками, у яких податковий період дорівнює календарному кварталу
• розрахунку податку на прибуток постійного представництва нерезидента, визначеного шляхом застосування до суми отриманого доходу коефіцієнта 0,7, за три квартали платниками, у яких податковий період дорівнює календарному кварталу
• декларації про валютні цінності, доходи та майно, що належать резиденту України і знаходяться за її межами, за IІІ квартал
• податкової декларації з ПДВ платниками, у яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу, за ІІІ квартал
• звіту про обсяги виробництва та реалізації спирту за жовтень (форма № 1-РС)
• звіту про обсяги виробництва та реалізації алкогольних напоїв за жовтень (форма № 2-РС)
• звіту про обсяги виробництва та реалізації тютюнових виробів за жовтень (форма № 3-РС)
• звіту про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі за жовтень (форма № 1-ОА)
• звіту про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у оптовій мережі за жовтень (форма № 1-ОТ)
• податкової декларації платника єдиного податку — фізичної особи — підприємця третьої групи за ІІІ квартал
• податкової декларації рентної плати з розрахунком:
рентної плати за мспеціальне використання лісових ресурсів за ІІІ квартал;
рентної плати за спеціальне використання води за ІІІ квартал;
рентної плати за користування надрами без рентної плати за користування надрами при видобуванні вуглеводневої сировини за ІІІ квартал
• податкової декларації екологічного податку за ІІІ квартал
• податкової декларації збору за місця для паркування транспортних засобів за три квартали
• податкової декларації туристичного збору за три квартали
• податкової декларації платника єдиного податку юридичними особами та фізичними особами —підприємцями третьої групи за три квартали
• податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за IІІ квартал (форма № 1ДФ)

Головне управління ДФС у Чернігівській області: Будьте обачними при виборі партнерів по бізнесу, перевіряйте на ризиковість!

Підрозділами аудиту Головного управління ДФС у Чернігівській області під час документальної позапланової перевірки ТОВ «Б» було досліджено взаємовідносини даного підприємства іншим ТОВ «Є», яке сформувало податковий кредит, ніби-то за рахунок придбання шроту соняшникового.

При перевірці первинних документів (договір та специфікації до нього, видаткові та товаро-транспортні накладні, платіжні доручення) з’ясувалося, що підписувалися вони лише однією особою – директором. До речі, згідно вироку суду, його визнано винним у вчинені кримінального злочину, передбаченого ч. 5 ст. 27, ч. 1 ст. 205 Кримінального кодексу України, - співучасть в формі пособництва по створенню суб'єкта підприємницької діяльності з метою прикриття незаконної діяльності.

За результатами перевірки було зменшено суму податкового кредиту, а також віємне значення з податку на додану вартість на суму близько 100 тис.грн. ПДВ.

З огляду на зазначене, Головне управління ДФС у Чернігівській області звертає увагу платників податків бути обачними при виборі партнерів по бізнесу.

Як засвідчує судова практика «обачний» платник податків може, принаймні, не тільки надати докази перевірки свого контрагента на предмет податкової «добросовісності» за доступними базами даних, але й навести докази на підтвердження обґрунтованості вибору контрагента.

Насьогодні існує низка інформаційних ресурсів, які надають можливість відстежувати найрізноманітніші відомості про контрагентів, у т.ч. і ті, які носять ризиковий характер. Наприклад: юридичну адресу за місцем масової інформації, наявність судових рішень щодо підприємства, перебування в процедурі банкрутства, ліквідації тощо.

Звертаємо увагу, що на офіційному веб-ресурсі ДФС України функціонує онлайн-сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», завдяки якому можна отримати зокрема й інформацію про податковий борг.

Особливу увагу варто приділяти так званим фіктивним підприємствам, особливо з огляду на вельми категоричну судову практику.

Як зазначають суди «… статус фіктивного, нелегального підприємства несумісний із легальною підприємницькою діяльністю». Господарські операції таких підприємств не можуть бути легалізовані навіть за формального підтвердження документами бухгалтерського обліку.

Отже, первинні документи що стали підставою для формування податкового кредиту і валових витрат, виписані контрагентом, фіктивність господарської діяльності якого встановлено вироком суду, не можуть вважатися належним чином оформленими та підписаними уповноваженими особами, а також звітними документами, що підтверджують факт придбання товарів, робіт або послуг. Тому, віднесення відображених у таких документах сум ПДВ до податкового кредиту є безпідставним.

Застерігаємо уникати проведення господарських операцій з контрагентами, що мають обвинувальний вирок за статтею «фіктивне підприємництво».

Анулювання платника ПДВ: податкові зобов'язання нараховуються

Прилуцька ОДПІ повідомляє, що згідно з підпунктами 184.1, 184.2 статті 184 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) анулювання реєстрації особи як платника ПДВ може здійснюватися за заявою платника податку або за самостійним рішенням відповідного контролюючого органу.

У разі анулюванню реєстрації особи як платника податку останнім звітним (податковим) періодом є період, який розпочинається від дня, що настає за останнім днем попереднього податкового періоду, та закінчується днем анулювання реєстрації (пункт 184.6 статті 184 Кодексу).

Пунктом 184.7 статті 184 Кодексу визначено, якщо товари/послуги, необоротні активи, суми податку по яких були включені до складу податкового кредиту, не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності, такий платник податку в останньому звітному (податковому) періоді не пізніше дати анулювання його реєстрації як платника податку зобов'язаний визначити податкові зобов'язання по таких товарах/послугах, необоротних активах виходячи із звичайної ціни відповідних товарів/послуг чи необоротних активів, крім випадків анулювання реєстрації як платника податку внаслідок реорганізації платника податку шляхом приєднання, злиття, перетворення, поділу та виділення відповідно до закону.

Відповідно до підпункту 14.1.71 пункту 14.1 статті 14 Кодексу звичайною ціною є ціна товарів (робіт, послуг), визначена сторонами договору, якщо інше не встановлено цим Кодексом. Якщо не доведено зворотне, вважається, ш;о така звичайна ціна відповідає рівню ринкових цін.

Ринковою ціною є ціна, за якою товари (роботи, послуги) передаються іншому власнику за умови, що продавець бажає передати такі товари (роботи, послуги), а покупець бажає їх отримати на добровільній основі, обидві сторони є взаємно незалежними юридично та фактично, володіють достатньою інформацією про такі товари (роботи, послуги), а також ціни, які склалися на ринку ідентичних (а за їх відсутності - однорідних) товарів (робіт, послуг) у порівняних економічних (комерційних) умовах (підпункт 14.1.219 пункт 14.1 статті 14 Кодексу).

Отже, платник податку, у якого на момент анулювання реєстрації особи як платника ПДВ обліковуються необоротні активи, суми податку по яких під час їх придбання були включені до складу податкового кредиту, які не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності, повинен не пізніше такої дати нарахувати податкові зобов'язання за такими необоротними активами виходячи з їх звичайної ціни, визначеної на момент такого нарахування.

Детальніше щодо порядку анулювання реєстрації особи як платника ПДВ в листі ДФС України від 25.10.2017 N 2370/6/99-99-15-03-02-15/ІПК.

Оновлено довідники податкових пільг

Державною фіскальною службою України затверджено нові довідники пільг станом на 01.10.2017 року:
- Довідник №84/1 податкових пільг, що є втратами доходів бюджету;
- Довідник №84/2 інших податкових пільг.

У довідниках надано перелік пільг із податку на прибуток, ПДВ, плати на землю, акцизного податку, місцевих податків та зборів, оподаткування неприбуткових установ і організацій, а також початок та кінець дії пільг.

Нагадаємо, що зазначений документ застосовується при заповненні Звіту про суми податкових пільг (додаток до Порядку обліку сум податків та зборів, не сплачених суб’єктом господарювання до бюджету у зв’язку з отриманням податкових пільг, затвердженого постановою КМУ від 27.12.2010 р. №1233).

Детальніше про коди пільг можна дізнатися на веб-порталі Державної фіскальної служби України http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/dovidniki-/.

Набрав чинності Порядок надання узагальнюючих податкових консультацій

Наказом Міністерства фінансів України від 27.09.2017 №811 затверджено Порядок надання узагальнюючих податкових консультацій (далі - Наказ №811). Наказ опубліковано в бюлетені «Офіційний вісник України» від 03.11.2017 №86 та з дати опублікування – 03 листопада 2017 року набрав чинності.

Порядок надання узагальнюючих податкових консультацій, розроблений відповідно до підпункту 192.1.5 пункту 192.1 статті 192 розділу I та пункту 52.6 статті 52 глави 3 розділу II Податкового кодексу України, визначає процедуру надання Міністерством фінансів України (далі – Мінфін України) узагальнюючих податкових консультацій.

Зокрема, Порядком визначено, що узагальнюючі податкові консультації надаються:
за результатами періодичного узагальнення індивідуальних податкових консультацій, наданих контролюючими органами платникам податків;
у разі наявності обставин, що свідчать про неоднозначність окремих норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Узагальнюючі податкові консультації затверджуються наказом Міністерства фінансів України та оприлюднюються на офіційному веб-сайті Мінфіну України протягом п’яти календарних днів з дня їх надання.

Узагальнюючі податкові консультації не є нормативно-правовими актами.

Яку воду можна використовувати без податку

Відповідно до п. 255.1 ст. 255 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) платниками рентної плати за спеціальне використання води є водокористувачі - суб’єкти господарювання незалежно від форми власності: юридичні особи, їх філії, відділення, представництва, інші відокремлені підрозділи без утворення юридичної особи (крім бюджетних установ), постійні представництва нерезидентів, а також фізичні особи - підприємці, які використовують воду, отриману шляхом забору води з водних об’єктів (первинні водокористувачі) та/або від первинних або інших водокористувачів (вторинні водокористувачі), та використовують воду для потреб гідроенергетики, водного транспорту і рибництва.

Пунктом 255.2 ст. 255 ПКУ визначено, що не є платниками рентної плати за спеціальне використання води водокористувачі, які використовують воду виключно для задоволення питних і санітарно-гігієнічних потреб населення (сукупності людей, які знаходяться на даній території в той чи інший період часу, незалежно від характеру та тривалості проживання, в межах їх житлового фонду та присадибних ділянок), у тому числі для задоволення виключно власних питних і санітарно-гігієнічних потреб юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та платників єдиного податку.

Під терміном «санітарно-гігієнічні потреби» слід розуміти використання води в туалетних, душових, ванних кімнатах і умивальниках та використання для утримання приміщень у належному санітарно-гігієнічному стані. А приміщення – це частина внутрішнього об’єму будівлі, обмежена будівельними елементами, з можливістю входу і виходу.

Якщо поняття, терміни, правила та положення інших актів суперечать поняттям, термінам, правилам та положенням ПКУ, для регулювання відносин оподаткування застосовуються поняття, терміни, правила та положення ПКУ (п. 5.2 ст. 5 ПКУ).

Тобто під використанням води для утримання приміщень у належному санітарно-гігієнічному стані слід розуміти використання води для підтримання чистоти безпосередньо в будівлях (зокрема, миття підлоги, вікон, стін, підвіконня).

Оскільки торговельне та механічне обладнання, вітрини та інвентар, що знаходяться в приміщеннях, не належать до категорії будівлі чи будівельних елементів, використання води для миття обладнання, вітрин та інвентарю не є використанням води для санітарно-гігієнічних потреб.

Назад










Як Ви думаєте, чи знаєте свої громадянські права?