Ічнянська РДА
Анонси
















Назад

Фіскальна служба області попереджає про можливі провокації!

Головне управління ДФС у Чернігівській області попереджає про активізацію шахраїв, які, начебто від імені керівництва органів фіскальної служби Чернігівщини, телефонують та надсилають смс-повідомлення платникам податків, вимагаючи сплати коштів.

Аферисти вдаються до вигадок та різноманітних обіцянок «порішать» проблемні питання. Інколи навіть залишають телефонний номер, нібито «для зворотнього зв’язку».

У відділі внутрішньої безпеки Територіальних органів ДФС у Чернігівській області повідомили, що останнім часом шахраї користувалися телефонним номером: (066) 412-60-75. Проте, це не єдиний номер, з якого телефонували зловмисники.

Вкотре звертаємося до вас, шановні підприємці Чернігівщини. Будьте максимально обережні та не піддавайтесь на подібного роду провокації. Якщо ж траплятимуться, чи вже були такі телефонні дзвінки, то просимо негайно повідомляти відділ внутрішньої безпеки за номером : (0462) 668-522.

Набрали чинності зміни до критеріїв оцінки ступеня ризиків для зупинення реєстрації податкових накладних

Наказом Міністерства фінансів України від 18.09.2017 №776 (далі – Наказ №776), що набрав чинності 13 жовтня 2017 року, внесено зміни до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Мінфіну від 13.06.2017р. №567.

Зокрема, Наказом №776 передбачено наступне.

Платник податку має право подати до ДФС інформацію за встановленою формою (Таблиця даних платника податку) щодо:
- видів економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010);
- кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються (отримуються) платником податку;
- кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016-2010), що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються платником податку.

Таблиця подається із поясненням платника податків, в якому зазначається специфіка господарської діяльності, що має незмінний характер, із можливим посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.

Подана інформація із поясненням розглядається ДФС протягом п’яти робочих днів, що настають за днем її отримання.

Інформація з Таблиці враховується автоматично системою Моніторингу, якщо така інформація подається сільгосптоваровиробниками, яких внесено до Реєстру отримувачів бюджетної дотації та/або сільськогосподарськими підприємствами, що на 31.12.2016 застосовували спеціальний режим оподаткування згідно зі статтею 209 Податкового кодексу України (у редакції, що діяла на 31.12.2016) і мають власну чи орендовану земельну ділянку загальною площею понад 200 га включно станом на 01.01.2017, що задекларована до 20.02.2017, і у яких за період з 01.01.2017 не було одночасної зміни засновника і керівника та в якій зазначено коди згідно з УКТ ЗЕД постачання (виготовлення) груп товарів, визначених Наказом №776.

До уваги керівників релігійних організацій області

Головне управління ДФС у Чернігівській області нагадує, що 01 січня 2018 року закінчується термін внесення релігійних організацій до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Зазначене передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 року №440 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру».

Тому, з метою включення до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій релігійні організації зобов’язані в термін до 01.01.2018 року привести свої установчі документи у відповідність із вимогами, встановленими пунктом 133.4 статті 133 Податкового Кодексу України, провести державну реєстрацію змін та надати заяву за формою 1-РН з копіями установчих документів контролюючому органу, на обліку в якому вони знаходяться.

Релігійні організації, що не привели свої установчі документи у відповідність та не надали їх копії контролюючому органу, будуть виключені з Реєстру неприбуткових організацій після 1 січня 2018 року.

Про здійснення контролю за надходженням валютної виручки за експортними контрактами та своєчасність надходження товарів за імпортними контрактами

Терміни розрахунків за експортно-імпортними операціями визначені статтями 1, 2 Закону України Закону України від 23.09.1994 року № 185-94-ВР „Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті” (зі змінами та доповненнями) та не перевищує 180 днів календарних днів з дати митного оформлення продукції, що експортується, чи з моменту здійснення авансового платежу або виставлення векселя на користь постачальника продукції (робіт, послуг), що імпортується.

Але, сума валютної виручки та вартість товарів може бути зменшена у випадках та при умовах, які зазначені в Інструкції про порядок здійснення контролю за експортними, імпортними операціям, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 24 березня 1999 року № 136, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 28 травня 1999 року за № 338/3631 із змінами та доповненнями.

Відповідно до п. 1.9 розд. 1 Інструкції про порядок здійснення контролю за експортними, імпортними операціям, cума валютної виручки або вартість товарів може бути зменшена, якщо протягом виконання зобов’язань за договором:

а) відбувається перегляд ціни товарів у зв’язку з невідповідністю їх кількісних та/або якісних характеристик умовам договору – на суму недопоставлених та/або неякісних товарів.

Рішення про таку невідповідність приймає Міжнародний комерційний арбітражний суд чи Морська арбітражна комісія при Торгово-промисловій палаті або інший орган (експертна організація тощо), уповноважений розглядати спори або засвідчувати таку невідповідність згідно з правилами чи звичаями країни розташування сторони договору або третьої країни відповідно до умов договору;

б) відбувається перегляд ціни товарів унаслідок дій форс-мажорних обставин, що призвели до зміни кількісних та/або якісних характеристик товару, – на суму недопоставлених (недоотриманих) та/або неякісних товарів.

Зміна ціни товару має бути підтверджена Торгово-промисловою палатою або іншим уповноваженим органом (експертною організацією) згідно з правилами чи звичаями країни розташування сторони договору або третьої країни відповідно до умов договору;

в) товари знищено, конфісковано, зіпсовано, украдено, загублено – на суму їх вартості (якщо право власності на товар відповідно до умов договору належить резиденту).

Наявність таких обставин має бути підтверджена органами, уповноваженими здійснювати таке підтвердження згідно із законодавством країни, на території якої сталися такі події;

г) відбуваються відповідним чином оформлені повернення експортеру продукції, відмова експортера від виконання робіт, надання транспортних, страхових послуг у повній сумі або частково – на суму вартості таких продукції, робіт, транспортних, страхових послуг;

ґ) відбувається повернення сплачених імпортером коштів повністю або частково – на суму таких коштів;

д) здійснюється оподаткування виконаних резидентами для нерезидентів робіт (наданих транспортних, страхових послуг) за межами України – на суму сплачених податків. Здійснення оподаткування засвідчується письмовим поясненням резидента-експортера.

Банк для цілей цього підпункту має право також вимагати в резидента підтвердження податкового органу країни нерезидента щодо сплати відповідної суми податків;

е) відбувається оплата резидентом комісійних винагород, які утримали банки-нерезиденти, якщо оплата резидентом цих винагород передбачена експортними договорами, що передбачають поставку продукції, виконання робіт, надання транспортних, страхових послуг, та імпортними договорами і підтверджена відповідним банківським документом або підтверджена відповідним банківським документом (підтвердження не вимагається, якщо оплата комісійної винагороди передбачена договором і за кожним окремим платежем за цим договором не перевищує 50 євро, або еквівалент цієї суми в іншій іноземній валюті);

є) відбувається оплата нерезидентом фізичній особі – резиденту, яка перебуває у відрядженні за кордоном з метою виконання зобов’язань за експортним договором резидента – суб’єкта підприємницької діяльності, що передбачає поставку продукції, виконання робіт, надання транспортних, страхових послуг, коштами в готівковій іноземній валюті на експлуатаційні витрати, пов’язані з обслуговуванням транспортного засобу, який належить резиденту – стороні договору (орендується, фрахтується ним) і використовується за кордоном з метою виконання зобов’язань останнього за цим договором, – на суму використаних коштів.

Сума використаних коштів має бути підтверджена документами, які свідчать про отримання від нерезидента готівкової іноземної валюти на експлуатаційні витрати, пов’язані з обслуговуванням транспортного засобу резидента за кордоном, та про безпосереднє використання цих коштів на зазначені цілі.

Про величину коефіцієнта рентабельності гірничого підприємства у ІІІ кварталі 2017 року для гірничих підприємств, що порушили строк регулярної повторної геолого-економічної оцінки запасів корисних копалин ділянки надр

Головне управління ДФС у Чернігівській області повідомляє, що розрахункова вартість товарної продукції гірничого підприємства визначається як сума витрат, обчислених згідно з пп. 252.11 - 252.15 ст. 252 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), та прибутку як алгебраїчного добутку вказаних витрат та коефіцієнта рентабельності гірничого підприємства, обчисленого у матеріалах геолого-економічної оцінки запасів корисних копалин ділянки надр, затверджених центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр (п. 252.16 ст. 252 Кодексу).

У випадку порушення гірничими підприємствами строку регулярної повторної геолого-економічної оцінки запасів корисних копалин ділянки надр передбачено застосування коефіцієнта рентабельності гірничого підприємства, що дорівнює трикратному розміру облікової ставки Національного банку України (далі - облікова ставка).

У ІII кварталі 2017 року діяла 1 (одна) облікова ставка:12,5 відс., затверджена рішеннями Правління Національного банку України від 25.05.2017 № 318-рш, від 06.07.2017 № 418-рш та від 03.08.2017 № 493-рш та 14.09.2017 № 593-рш відповідно.

З метою уникнення різнотлумачень ДФС, базуючись на принципі рівномірності, обчислила розмір середньозваженої облікової ставки Національного банку України для визначення коефіцієнта рентабельності гірничого підприємства для розрахунку величини податкового зобов'язання з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин.

Тривалість дії облікової ставки: 12,5 відс. - 92 дні (01.07.2017 - 30.09.2017).

З огляду на викладене Державна фіскальна служба України доводить до відома платників рентної плати, що для обчислення податкових зобов'язань з рентної плати середньозважена облікова ставка за ІII квартал 2017 року відповідає 12,5 відс.

Таким чином, платники рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин, які порушили строк регулярної геолого-економічної оцінки запасів корисних копалин у межах ділянок надр, на які їм надано спеціальні дозволи на користування надрами, обчислюють податкові зобов'язання з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин за ІII квартал 2017 року із застосуванням коефіцієнта рентабельності гірничого підприємства у розмірі 37,5 відс. - трикратному розмірі середньозваженої облікової ставки Національного банку України.

Щодо змін в адмініструванні акцизного податку

З метою належного адміністрування акцизного податку Державна фіскальна служба України листом від 23.10.2017 р. N 1528/99-99-15-03-03-17 поінформувала про приведення нормативно-правових актів у відповідність до вимог Податкового кодексу України (далі – Кодекс), а також до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року № 1215 «Про затвердження Порядку випуску, обігу та погашення податкових векселів, авальованих банком (податкових розписок), які видаються до отримання або ввезення на митну територію України легких та важких дистилятів, а також скрапленого газу та бутану, ізобутану для використання як сировини для виробництва етилену».

Відповідно до п. 226.12 ст. 226, пп. 229.2 та 229.3 ст. 229, ст. 41 Кодексу Міністерством фінансів України видано накази:
- від 21.08.2017 № 708 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 11 лютого 2016 року № 50», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15.09.2017 за № 1135/31003 (далі – наказ № 708);
- від 21.08.2017 № 709 «Про затвердження форм Довідки про цільове використання легких та важких дистилятів, а також скрапленого газу та бутану, ізобутану як сировини у виробництві етилену, Довідки про сплату суми акцизного податку, яка розрахована за ставками на готову продукцію, та Журналу обліку погашення податкових векселів», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15.09.2017 за № 1134/31002 (далі – наказ № 709).

На сьогодні дія зазначених наказів поширена на такі групи підакцизних товарів, як скраплений газ, бутан і ізобутан, які ввозяться в Україну як сировина для виробництва етилену без сплати акцизного податку з оформленням податкового векселя. Одночасно у зазначених нормативно-правових актах приведена у відповідність до ст. 41 Кодексу назва центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.

Наказом № 708 внесено зміни до Порядку роботи податкових постів, установлених на підприємствах суб’єктів господарювання, які використовують легкі та важкі дистиляти за нульовою ставкою акцизного податку або ввезені на митну територію України без сплати акцизного податку для виробництва етилену та до заголовка і п. 1 наказу в частині розширення груп підакцизних товарів (скраплений газ, бутан і ізобутан), а також у тексті Порядку у всіх відмінках слова «органи ДФС» замінено словами «контролюючі органи», згідно зі ст. 41 Кодексу.

Наказом № 709 визнано таким, що втратив чинність наказ Мінфіну від 17.02.2012 № 196 та внесено зміни до форм Довідки про цільове використання легких та важких дистилятів як сировини у виробництві етилену, Довідки про сплату суми акцизного податку, яка розрахована за ставками на готову продукцію та Журналу обліку погашення податкових векселів.

Відтепер у нових формах Довідки та Журналу, крім назви нафтопродуктів, які отримані або ввезені виробником етилену на митну територію України у межах квот, зазначається також їх код згідно з УКТ ЗЕД.

Крім цього, уточнено визначення осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті, та враховано, що номер паспорта громадянина України, який виготовлено у формі картки, містить дев’ять цифр і не містить серію.

Дія виданих наказів поширюється на всіх суб’єктів господарювання, які в межах квот отримують та/або ввозять в Україну нафтопродукти та використовують їх як сировину для виробництва етилену без сплати акцизного податку з оформленням податкового векселя, як гарантії її цільового використання.

Звертаємо увагу, що виданими наказами не змінюються порядок погашення податкових векселів, порядок підтвердження цільового використання сировини для виробництва етилену, порядок контролю за цільовим використанням нафтопродуктів, реалізованих за нульовою ставкою акцизного податку або ввезених на митну територію України без сплати акцизного податку, що використовуються виробниками етилену для виробництва етилену.

Накази набирають чинності з дня їх офіційного опублікування, тобто з 20.10.2017 (опубліковано 20.10.2017 в «Офіційний вісник України» № 82).

Починаючи з 20.10.2017 Довідка про цільове використання легких та важких дистилятів як сировини у виробництві етилену, Довідка про сплату суми акцизного податку, яка розрахована за ставками на готову продукцію, формуються та подаються відповідними суб’єктами господарювання до контролюючих органів за формами, затвердженими наказом № 709.

Платниками податків Чернігівщини сплачено майже 204 млн. грн. податку на прибуток

Як повідомили в управлінні податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС у Чернігівській області платниками податків Чернігівщини протягом 10 місяців поточного року до державного бюджету сплачено майже 204 млн. грн. податку на прибуток. Це становить понад 7 відсотків в загальній сумі надходжень. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження податку на прибуток зросли більш як на 18 млн.грн. або майже на 10 відсотків.

Найбільші суми податку на прибуток сплатили: ТОВ "Племінне господарство "БРЕЧ", ПАТ "Асвіо Банк", ТОВ "ЧАЗ", Нафтогазовидобувне управління "Чернігівнафтогаз" ПАТ "Укрнафта", ПП "ТЕС-Чернігів".

Станом на 01.11.2017 в області сплачують податок на прибуток 2269 суб’єктів господарювання.

У жовтні за рахунок сплати податків та зборів бюджети поповнились на 750 мільйонів гривень

Більше 750 млн.грн. податків сплачено платниками Чернігівщини у жовтні поточного року. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження зросли у півтора рази.

До державного бюджету, зокрема, надійшло 347 млн.гривень. В порівнянні з відповідним періодом минулого року спостерігається зростання сплачених сум більш як на 83 відсотки або на 158 млн.гривень. Це відбулось в основному за рахунок сплати рентної плати за користування надрами для видобування нафти, газу та газового конденсату (понад 93 млн.грн.), а також від збільшення податку на доходи фізичних осіб та військового збору (більше 24 млн.грн.), надходжень податку на додану вартість (майже 24 млн.грн.).

Місцеві бюджети усіх рівнів поповнились майже на 403 млн.грн. податків та зборів. Фактичні надходження жовтня минулого року перевищено більш як на 34 відс. або на 103 млн.гривень. Здебільшого за рахунок зростання надходжень податку на доходи фізичних осіб (66 млн.грн.), плати за землю (7 млн.грн.) та єдиного податку (26 млн.грн.).

Як у попередніх місяцях, наповнення державного та місцевих бюджетів разом взятих в основному відбувається за рахунок сплати поточних зобов’язань. Понад 98 відсотків всіх надходжень сплачено платниками самостійно. Від контрольно-перевірочної роботи та стягнення податкового боргу надійшло майже 12 млн.гривень.

Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування по Чернігівській області у жовтні сплачено 282 млн.гривень. Рівень відповідного місяця минулого року перевищено на 44 відс. або на 86 млн.гривень. Це зумовлено підвищенням рівня мінімальної заробітної плати, а також вжиттям заходів до боржників щодо розрахунків з бюджетом.

За рахунок єдиного податку на підприємницьку діяльність бюджети Чернігівщини поповнились більш як на 253 мільйони гривень

В управлінні податків і зборів з фізичних осіб Головного управління ДФС у Чернігівській області повідомили, що станом на 1 листопада поточного року на обліку в органах ДФС області перебуває 26 355 фізичних осіб – підприємців, які застосовують спрощену систему оподаткування. Це складає майже 79 відсотків від загальної кількості фізичних осіб – підприємців.

Першу групу використовують – 6 609 осіб, ІІ – 12 185, ІІІ – 7 561.

У трудових відносинах з платниками єдиного податку перебувають 8 672 найманих працівників. Надходження єдиного податку від фізичних осіб за січень-жовтень поточного року складають понад 253,3 млн. грн., що більш як на 87 млн. грн. перевищує показник відповідного періоду минулого року. Темп росту становить 53 відсотки.

Фіскальна служба області і надалі проводитиме заходи щодо викриття фактів незаконної діяльності

Нещодавно співробітниками податкової міліції ГУ ДФС у Чернігівській області спільно з прокуратурою області було ліквідовано тіньову схему незаконного збагачення. Загальна сума легалізованих коштів становить більше 196 млн. гривень.

Одним із організаторів і активних фігурантів угрупування був мешканець Чернігова. За даним фактом в Єдиному реєстрі досудових розслідувань зареєстровано кримінальне правопорушення за ч.3 ст. 209 КК України. Наразі тривають слідчі дії.

Немає сумніву, що порушники отримають заслужене покарання за злочин вчинений не лише перед державою, а й громадянами. Відтак, від прихованих сум очікуємо надходження до бюджету несплачених коштів.

Вкотре звертаємося до платників податків області з проханням вести свій бізнес чесно та прозоро. В свою чергу запевняємо, що фіскальна служба області налаштована на взаємодію та партнерські стосунки з бізнесом, який сумлінно сплачує податки. Ми готові до вивчення та сприяння вирішенню проблемних питань, що виникають у суб’єктів господарювання.

Головне управління ДФС у Чернігівській області і надалі буде проводити комплекс заходів щодо викриття фактів незаконної діяльності. Попередній аналіз баз даних, податкової звітності та наявної інформації, дозволить нам на початковому етапі викривати «ділків», які мають намір порушувати чинне законодавство та не сплачувати податки.

На Чернігівщині надходження від сплати єдиного внеску склали понад 2,6 мільярди гривень

За 10-ть місяців поточного року від платників області надійшло до бюджету більше 2,6 млрд. грн. єдиного внеску. Це перевищує минулорічні надходження більш як на 39 відсотків. Юридичними особами сплачено 2,3 млрд. гривень, або 89,4 відс. від загальної суми надходжень, підприємцями – 0,3 млрд.гривень.

Найбільшу питому вагу надходжень єдиного внеску забезпечують платники, які перебувають на обліку в Чернігівській, Прилуцькій та Ніжинській ОДПІ.

Зростання надходжень єдиного внеску у поточному році, порівняно з попереднім, зумовлене підвищенням соціальних стандартів, а саме розміру мінімальної зарплати, а також законодавчими змінами по єдиному внеску.

За рішенням суду порушник митного законодавства має сплатити понад 3 мільйони гривень штрафу

Про цей резонансний факт повідомили у Чернігівській митниці ДФС. Митники констатують, що у поточному році значно збільшилась кількість виявлених порушень митних правил, пов’язаних з незаконним ввезенням та використанням на території України транспортних засобів, що зареєстровані в іноземних державах.

У даному випадку автомобіль «Mercedes-Benz» був ввезений на територію України з ухиленням від сплати митних платежів. Під час перетину кордону у пункті пропуску «Нові Яриловичі» громадянин пред’явив митникам паспорт громадянина Литовської Республіки. Це давало йому право, як нерезиденту, ввезти автомобіль, що перебував на обліку в іноземній державі, без сплати митних платежів у митному режимі «тимчасове ввезення» терміном до 1 року.

Проте, у ході проведення аналітично-пошукових заходів митники встановили, що цей же громадянин має громадянство та постійне місце проживання в Україні, тобто він є резидентом України. А це вже зовсім інші вимоги. Резидентам також дозволено ввозити автомобілі у режимі тимчасового ввезення під зобов’язання про їх зворотне вивезення, але основною вимогою при цьому є сплата всіх належних платежів: мита, ПДВ та акцизного податку.

Отже, маніпуляції зі статусом «резидент» та «нерезидент» дозволили громадянину ввезти автомобіль на територію України з порушенням митного законодавства, але митні платежі йому все ж таки доведеться сплатити. Санкції статті 485 Митного кодексу України «Дії, спрямовані на неправомірне звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їх розміру, а також інші протиправні дії, спрямовані на ухилення від сплати митних платежів» передбачають накладення на порушника штрафу в розмірі 300 відсотків несплаченої суми митних платежів. Згідно Постанови Чернігівської митниці ДФС громадянин притягнутий до адміністративної відповідальності та тепер повинен сплатити штраф в сумі 3 383 516 грн.

Позицію митниці також підтримали суди першої та апеляційної інстанції.

Суб’єкти господарювання мають право отримати акт звірки розрахунків за податками, зборами та ЄСВ

Пунктом 1 глави 1 розд. ІІ Порядку ведення органами Державної фіскальної служби України оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.04.2016 № 422, визначено, що з метою обліку нарахованих і сплачених сум податків, зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску органами ДФС відкриваються інтегровані картки платників (далі – ІКП) за кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачуватися такими платниками.

ІКП містить інформацію про облікові операції та облікові показники, які характеризують стан розрахунків платника податків з бюджетами та цільовими фондами за відповідним видом платежу.

Згідно зі ст. 1 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 393) громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, зокрема із заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних та особистих прав і законних інтересів. При цьому звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання (ст. 20 Закону № 393).

Отже, за письмовою заявою суб’єкта господарювання, щодо якого в контролюючому органі відкрито ІКП, надається письмовий документ щодо стану розрахунків цього платника за податками, зборами та єдиним внеском на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у довільній формі. Такий письмовий документ видається не пізніше п’ятнадцяти робочих днів з дня отримання заяви, в якій суб’єктом господарювання зазначено платежі і період щодо яких здійснюється звірка стану розрахунків з бюджетами, а також нараховані і сплачені суми по цих платежах за вказаний період.

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України (дане роз’яснення у категорії 135).

Митники нагадують, що автомобілі з іноземною реєстрацією, які ввозяться в Україну, мають бути вивезені у встановлені законодавством строки

У Чернігівській митниці ДФС наголошують про недопущення фактів користування на території України транспортними засобами, що зареєстровані в іноземних державах, з порушенням вимог законодавства.

Власникам транспортних засобів з іноземною реєстрацією, які ввезені у режимі «транзит» або тимчасово для особистого користування, загрожують штрафні санкції за порушення термінів їх перебування на території України. Відповідальність за перевищення встановленого строку транзитного переміщення транспортних засобів передбачена ст. 470 Митного кодексу України. Якщо таке перевищення не більше однієї доби, то власнику загрожує попередження або штраф у розмірі 170 гривень. У випадку перевищення більш ніж на 1 добу, але не більше ніж на 10 діб, штраф складає 3400 грн., якщо понад 10 діб, то сума штрафу зростає до 8500 гривень. За 10 місяців поточного року працівниками митниці було виявлено 533 таких правопорушення. На даний час вже розглянуто 481 справу і порушникам нараховано штрафів на суму 2,9 млн. гривень.

За порушення термінів тимчасового ввезення транспортних засобів з іноземною реєстрацією (ст. 481 Митного кодексу України) суми штрафів значно більші. За перевищення не більш ніж на 3 доби загрожує штраф у розмірі 850 грн., більш ніж на 3 доби, але не більш ніж на 10 діб та у разі, якщо протягом року ця особа вже притягалась до відповідальності за вчинення такого правопорушення – 5100 грн. За перевищення більш ніж на 10 діб доведеться сплатити вже 17 тис. гривень. На Чернігівщині таких порушень було виявлено 149, порушникам нараховано штрафів на суму 1,8 млн. гривень.

Але найбільші суми штрафів доведеться сплатити тим громадянам., які використовують ввезені транспортні засоби з іноземною реєстрацією в інших цілях, наприклад, комерційних (ст.485 МКУ). Штраф за таке порушення складає 300% несплаченої суми митних платежів. Протягом 2017 року було виявлено 9 таких порушень, порушникам нараховано 11,2 млн. грн. штрафів.

Назад










17 Січня 2018 11:39
22 січня 2018 року об 11.00 в актовому залі районної школи мистецтв (м. Ічня, вул. Героїв Майдану, 4) відбудуться урочисті заходи до Дня Соборності України.

Як Ви думаєте, які причини дачі хабарів?