Ічнянська РДА
Анонси

















Назад

Робота із зверненнями громадян у архівному відділі Ічнянської районної державної адміністрації у 2016 році

Забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативне їх розв’язання, стан організації роботи із зверненнями громадян постійно перебувають у центрі уваги начальника архівного відділу.

Заяви приймаються або надсилаються поштою за адресою:
архівний відділ Ічнянської районної державної адміністрації
пл. Т.Шевченка, 1, к.11
м. Ічня, 16703

У заяві зазначається:
прізвище, ім’я, по-батькові, адреса заявника;
з якого приводу звертається до архіву (додаються ксерокопії пояснюючих документів – паспорта, трудової книжки, тощо).

У 2016 році на особистому прийомі начальником відділу було прийнято і проконсультовано 236 громадян, 23 звернення отримано письмово.

У цих зверненнях міститься 343 запити. На 10 запитів дана відповідь про відсутність документів та рекомендовано звернутися за місцем надходження документів. За документами архіву виконано 333 запити, з них 27 тематичних, 306 соціально-правового характеру.

Основна тематика запитів соціально-правового характеру у 2016 році – про виділення та приватизацію земельних ділянок – 58% та про трудові відносини 36%.

Тематичні запити в основному стосуються історії (реорганізації) установ та перейменування вулиць. Дотримуються терміни розгляду звернень, виконання запитів не перевищує 30 днів, а практично це становить не більше 7 днів.

Формою відповіді на запит є архівна довідка або, якщо цього потребує запит, архівна копія, виписка з документа. На запити громадян надаються грунтовні відповіді. Випадків надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей та безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам немає. У 2016 році до архівного відділу не надійшло жодного повторного звернення.

Назад










Як Ви думаєте, чи знаєте свої громадянські права?