Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія - http://ichadm.cg.gov.ua/old
back

21 лютого 2018

Увага! Звітують неприбуткові організації!

Прилуцька ОДПІ повідомляє, що Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації (далі – звіт) за 2017 рік подають до контролюючого органу за місцем реєстрації до 1 березня 2018 року.

Форма звіту затверджена наказом Мінфіну від 17.06.2016 №553 (у редакції наказу Мінфіну від 28.04.2017 №469).

Обов’язковими реквізитами форми звіту є інформація про дату та номер Рішення про включення неприбуткової організації до Реєстру неприбуткових установ та організацій (рядок 7) та ознака неприбутковості (рядок 8).

Звертаємо увагу, що разом зі звітом обов’язково подають до контролюючих органів річну фінансову звітність, яка є її додатком та невід’ємною частиною.

У січні 2018 року до Центру обслуговування платників звернулись понад 17 тисяч громадян

Для зручності платників податків в Прилуцькій ОДПІ функціонує Центр обслуговування платників, фахівці якого надають адміністративні, консультаційні та інформаційні послуги, здійснюють прийом звітності та вхідної кореспонденції. В Центрі можна отримати 17 видів безоплатних адміністративних послуг.

Так, у січні 2018 року до Центру обслуговування звернулися 17310 громадян, а фахівцями надано 2232 адміністративних послуг.

За цей період видано 922 карток платника податків та внесено до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Також видано 680 відомостей з Держреєстру фізосіб-платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків. Надано 89 витягів з реєстру платників єдиного податку, 70 підприємці зареєструвались платниками-«спрощенцями». Крім цього, фахівцями інспекції зареєстровано 96 книгу обліку доходів та книг обліку доходів і витрат платників єдиного податку, 121 книги обліку розрахункових операцій.

Звертаємо увагу, що в рамках проведення кампанії декларування доходів в «Електронному кабінеті» (особистого кабінету) реалізовано можливість сформувати фізичними особами запити для отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізосіб-платників податків та отримати відповіді на такі запити. В «Електронному кабінеті платника» також є можливість підготувати, заповнити та надіслати в електронному вигляді до податкової інспекції декларацію про майновий стан і доходи. Граничний термін подання громадянами декларації про майновий стан і доходи до 2 травня 2018 року включно.

Дізнатись про особливості заповнення декларації можна у Центрі обслуговування платників Прилуцької ОДПІ за адресою: вул. Київська,214 чи за телефоном: 5-09-73.

Прилуцька ОДПІ інформує про легалізацію робочих місць та заробітної плати

Гарантований рівень мінімальної заробітної плати чимало роботодавців просто ігнорують і змушують робітників працювати на невелику зарплату, часом зовсім не декларуючи оплату їх праці.

Бажаючи уникнути зайвих, на їхню думку, витрат, видають працівникам зарплату готівкою. У цьому випадку йдеться про „тіньові” заробітки, з яких не утримуються податки та не здійснюються відрахування до Пенсійного фонду. Мають місце негативні наслідки цього явища і для самого працівника, який позбавляє себе гідної пенсії у майбутньому.

Дуже важливо, щоб громадяни усвідомили, що їх згода отримувати зарплату „в конвертах” позбавляє їх соціального захисту. Адже пенсію вони матимуть тільки з офіційно нарахованої суми заробітної плати.

Шановні громадяни! Не позбавляйте себе соціальних благ, забезпечте собі старість, не сприяйте порушенням трудового законодавства.

Шановні працедавці! Не чекайте проведення перевірки, своєчасно оформляйте найнятих робітників, виплачуйте і відображайте в звітності реальну зарплату.

Пам’ятайте, ухилення від сплати податків в усіх проявах, у т.ч. шляхом використання нелегальної найманої праці тягне фінансову, адміністративну та карну відповідальність.

Вивести заробітну плату з «тіні» можливо, лише застосовуючи комплекс законодавчих заходів.

Згідно з новим законодавством, підприємців, що використовують найману працю, тепер штрафуватимуть за фактичне допущення людей до роботи без оформлення трудового договору у тридцятикратному розміру мінімальної заробітної плати стягуватимуть за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення.

Всі готівкові розрахунки повинні відображатися в касовій книзі

У Прилуцькій ОДПІ повідомили. 5 січня 2018 року набрало чинності Положення про ведення касових операцій у національній валюті України, затверджене постановою правління НБУ від 29.12.2017 №148 (далі - Положення №148). Положенням передбачено що кожен суб'єкт господарювання, який здійснює готівкові розрахунки через РРО, зобов'язаний вести відповідну книгу обліку (касова книга, книга обліку виданих та прийнятих старшим касиром готівкових коштів, книга обліку розрахункових операцій, книга обліку доходів і витрат), оприбутковувати готівкові кошти у визначеному порядку, а в вихідні дні обов'язки касира покладати на представника підприємства, уповноважену особу або підприємцям виконувати їх самостійно.

Порушення вимог Положення тягне за собою накладення штрафних санкцій.

У Прилуцькій ОДПІ також повідомили, що фактичні перевірки на предмет дотримання законодавчих вимог у сфері касових розрахунків проводяться постійно. При цьому порушення готівкового обігу та недотримання норм у сфері застосування РРО, як правило, встановлюються в кожній такій перевірці.

Операції з РРО, які забули вказати в ліцензії

Відповідно до частини 26 статті 15 Закону №481 при роздрібній торгівлі алкогольними напоями вся готівкова виручка повинна проходити через РРО, які вказані в додатку до ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями. Зазначимо, що в додатку до ліцензії вказують перелік РРО та інформацію про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення, реєстраційні номери книг обліку розрахункових операцій, які є місці торгівлі.

Відомості про такі РРО податкові органи переносять до ліцензійного додатку з відповідної заяви, що подається суб’єктом господарювання.

Звертаємо увагу, що відповідно до частини 24 статті 15 Закону № 481 дата взяття на облік у податковому органі цих РРО має бути вказана у заяві.

Слід зазначити, що в заяві потрібно зазначити і дату початку обліку РРО (КОРО) в податковому органі.

Таким чином, у заяві повинні бути такі дати:
• зняття з обліку в податковому органі (у зв'язку з виведенням з експлуатації) старого РРО;
• початку обліку податківцями нового РРО;
• подання заяви на переоформлення додатка до ліцензії;
• видачі суб'єкту переоформленої ліцензії з додатком, в якому вказані відомості про новий РРО.

Відповідно до абзацу шостого частини 2 статті 17 Закону №481 передбачено штраф за проданий алкоголь через РРО або КОРО, який не вказано в ліцензії або невірно вказаний номер розмір складатиме 200 % вартості продукції, реалізованої через такий не зазначений у ліцензії РРО (КОРРО), але не менше 10 тис. грн.

Рішення про застосування штрафів, передбачених частиною 2 цієї статті, приймають органи ДПС та/або орган, який видав ліцензію на право виробництва і торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.

Здаєте квартиру в оренду - задекларуйте доходи!

Отриманий у 2017 році дохід від здачі в оренду нерухомого майна особі, яка не є податковим агентом повинен бути задекларований.

Здавання в оренду власного нерухомого майна може здійснюватися фізичними особами як у межах підприємницької діяльності, так і без реєстрації орендодавця як фізичної особи - підприємця. Такі правовідносини повинні бути юридично оформленні шляхом підписання договору про найм чи оренду нерухомого майна.

Дохід отриманий від здачі в оренду нерухомого майна (квартира, будинок, гараж тощо) підлягає оподаткуванню, що передбачено статтею 170 Податкового кодексу України.

Орендодавець, який здає квартиру фізичній особі і не є підприємцем, кожного кварталу протягом 40 днів самостійно нараховує та сплачує податок за ставкою 18%. Сума отриманого доходу, сплаченого протягом року податку та нарахованого податкового зобов’язання, відображається орендодавцем у річній податковій декларації. Зазначена декларація подається до податкової інспекції за податковою адресою платника до 1 травня наступного року.

Податкова пільга для самотньої матері

Порядок надання податкових соціальних пільг встановлений ст. 169 Податкового кодексу України. Відповідно до п. п. 169.1.1 п. 169.1 ст. 169 ПКУ будь-який платник податку має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму податкової соціальної пільги у розмірі, що дорівнює 50 відсотків розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи (у розрахунку на місяць), встановленому законом на 1 січня звітного податкового року.

Згідно з п. п. 169.1.3 п. 169.1 ст. 169 ПКУ платник податку, який є одинокою матір’ю (батьком), вдовою (вдівцем) або опікуном, піклувальником, має право на податкову соціальну пільгу у розмірі 150 відсотків суми пільги, яка визначена п. п. 169.1.1 п. 169.1 ст. 169 ПКУ (у 2016 році – 1033,5 грн, у 2017 році – 1200,0 грн, у 2018 році – 1321,50 грн), у розрахунку на кожну дитину віком до 18 років.

Відповідно до підпунктів 169.3.1 та 169.3.2 п. 169.3 ст. 169 ПКУ, якщо платник податку має право на застосування податкової соціальної пільги з двох і більше підстав, застосовується одна податкова соціальна пільга з підстави, що передбачає її найбільший розмір, за умови дотримання процедур, визначених п. п. 169.4.1 п. 169.4 ст. 169 ПКУ. Платник податку, який має право на застосування податкової соціальної пільги більшої, ніж передбачена п. п. 169.1.1 п. 169.1 ст. 169 ПКУ, зазначає про таке право у заяві про застосування пільги, до якої додає відповідні підтвердні документи.

Враховуючи вищевикладене, самотня мати має право на застосування податкової соціальної пільги у розмірі 150 відсотків суми пільги, яка визначена п. п. 169.1.1 п. 169.1 ст. 169 ПКУ (у 2016 році – 1033,5 грн, у 2017 році – 1200,0 грн, у 2018 році – 1321,50 грн), у розрахунку на кожну дитину віком до 18 років, за умови дотримання процедур, зазначених п. п. 169.4.1 п. 169.4 ст. 169 ПКУ та наданням відповідних підтверджуючих документів.

До податкового кредиту - пальне в межах норми витрат

Фізична особа-підприємець, платник ПДВ, має право віднести до складу податкового кредиту суми ПДВ, сплачені (нараховані) у зв’язку із придбанням пально-мастильних матеріалів та отриманням послуг з ремонту вантажних автомобілів за умови підтвердження зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) податковими накладними.

Але, враховуючи норми Податкового кодексу України (далі – ПКУ), пов’язані з формуванням витрат підприємця, платник відповідно до п. 198.5 ст. 198 ПКУ зобов’язаний нарахувати податкові зобов’язання, та скласти не пізніше останнього дня звітного (податкового періоду) і зареєструвати в ЄРПН в терміни, встановлені ПКУ для такої реєстрації, податкову накладну за операціями з отримання послуг з ремонту вантажних автомобілів.

Суми ПДВ, сплачені (нараховані) у зв’язку зі здійсненням операцій з придбання пально-мастильних матеріалів для ведення господарської діяльності фізична особа-підприємець, платник ПДВ має право віднести до складу податкового кредиту в межах норм витрат пального і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті. Витрати пального понад такі норми вважаються використанням пального в негосподарській діяльності суб’єкта господарювання.

Надавали репетиторські послуги? – Задекларуйте доходи

Податківці Прилуцької ОДПІ нагадують, що з 1 січня 2018 року розпочалась кампанія декларування доходів громадян, за якою окремі категорії фізичних осіб зобов’язані подати річну податкову декларацію про майновий стан та доходи і визначити податкові зобов'язання з податку на доходи фізичних осіб та військового збору.

Зокрема, звертають увагу вчителів та викладачів, які у минулому році надавали репетиторські послуги, що такі громадяни зобов’язані включити суму отриманих від репетиторської діяльності доходів до загального річного оподатковуваного доходу та задекларувати їх шляхом подання до фіскальної служби декларації про майновий стан і доходи.

Задекларувати доходи необхідно до 1 травня 2018 року за місцем реєстрації декларанта.

Доходи від репетиторства відповідно до п. 167.1 ст. 167 Податкового кодексу України оподатковуються податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18 відсотків. Також із вказаних доходів справляється військовий збір за ставкою 1,5 відсотки.

Репетиторські послуги – це, зокрема, підготовка дітей до школи, вступу до навчальних закладів, незалежного тестування, навчання з будь-яких предметів, написання рефератів, виконання контрольних, курсових та дипломних робіт тощо.

Зауважимо, що відповідну декларацію можна подати в електронному вигляді, відтак, кожен із декларантів має право отримати у Центрі обслуговування платників за місцем свого проживання безоплатну консультацію щодо порядку заповнення декларацій і допомогу при її заповненні.

У разі виникнення питань щодо кампанії декларування можна звернутись до Центру обслуговування за адресою: м. Прилуки, вул. Київська, 214 , або за тел. 5-09-73

Уважно заповнюйте реквізити на платіжних документах

Прилуцька ОДПІ звертає увагу на необхідність дотримання платниками вимог наказу Мінфіну від 24 липня 2015 року №666 «Про затвердження Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів».

До фіскальних органів надходять звернення платників щодо перерахування того чи іншого платежу на інший бюджетний рахунок в результаті помилкового зарахування, так як при сплаті в платіжних документах був невірно зазначений рахунок, або реквізити рахунків переплутані по територіях, чи взагалі надходження коштів відбулось не за призначенням податку. Такі помилки призводять до порушення граничних термінів сплати і, як наслідок, до застосування штрафних санкцій за несвоєчасну сплату до платників податків.

Разом з тим звертаємо увагу, що за правильність заповнення реквізитів в платіжних документах відповідальність несе не банківська установа, а платник податків, тому з метою уникнення помилкових зарахувань та нарахування штрафних санкцій при сплаті платежів просимо достовірно вибирати та заповняти реквізити рахунків платежів та поле «Призначення платежу» з використанням кодів видів сплати відповідно до вищезазначеного наказу.

Реквізити рахунків для зарахування платежів до бюджету можназнайти на субсайті ГУ ДФС у Чернігівській області або звернутись за місцем реєстрації до Центрів обслуговування платників.

Транспортний податок: визначаємо вартість автомобіля

Прилуцька ОДПІ звертає увагу платників, що відповідно до п. 267.1 ст.267 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до п.п.267.2.1 п.267.2 ст.267 ПКУ є об’єктами оподаткування.

Об’єктом оподаткування є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

Така вартість визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, за методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, станом на 1 січня податкового (звітного) року виходячи з марки, моделі, року випуску, об’єму циліндрів двигуна, типу пального.

Щороку до 1 лютого податкового (звітного) року центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, на своєму офіційному веб-сайті розміщується перелік легкових автомобілів, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, який повинен містити такі дані щодо цих автомобілів: марка, модель, рік випуску, об’єм циліндрів двигуна, тип пального (п.п.267.2.1 п.267.2 ст.267 ПКУ).

Переваги подання звітності електронкою

Подання податкової звітності в електронному вигляді має багато суттєвих переваг для платників податків. Зокрема, платники економлять свій час, а також власні кошти на придбання бланків звітних документів; уникають черг при поданні звітності, оскільки достатньо її лише сформувати в електронному вигляді за допомогою спеціальних програм та передати через мережу Інтернет до податкової; отримають гарантію автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність арифметичних помилок та описок; суттєво скорочують терміни проведення перевірки щодо правомірності заявлених до відшкодування сум ПДВ та забезпечення своєчасного їх відшкодування платнику податку; оперативне оновлення форматів документів (у разі зміни форм податкових декларацій, інших документів, які є підставою для нарахування і сплати податків, або при введенні нових форм декларацій платник податків автоматично отримує можливість оновлення версій форматів). Вони можуть отримати інформацію щодо стану розрахунків стосовно сплати податків та заборгованості перед бюджетом (податковий орган щомісячно висилає повідомлення про наявну заборгованість перед бюджетом), а також підтвердження доставки звітності (податковий орган висилає квитанцію про отримання податкової декларації каналами телекомунікаційного зв’язку).

Для подання звітності електронкою на веб-порталі ДФС функціонує сервіс «Електронний кабінет платника». Аби почати ним користуватись ,потрібно зайти за посиланням cabinet.sfs.gov.ua та в приватній частині (особистому кабінеті) вибрати режим «Введення звітності», який надає користувачу можливість створити, редагувати, підписати та надіслати звітність до контролюючих органів.

У разі виникнення питань з приводу користування Електронним кабінетом, платники податків мають можливість звернутися до ДФС за телефоном: 0-800-501-007.

У Центрі обслуговування платників Прилуцької ОДПІ можна отримати допомогу щодо електронного заповнення звітності. Телефон для довідок: 5-38-12.

Новації, які слід враховувати при здійснені контрольованих операцій

Відповідно до норм, внесених Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році» від 07.12.2017 №2245-VIII необхідно виділити наступні напрямки серед змін в законодавстві відносно трансфертного законодавства, які почали діяти з 01.01.2018 року:

1. Тепер контрольованими визнаються господарські операції між нерезидентом та його постійним представництвом в Україні (п.п. ґ пп39.2.1.1 Податкового кодексу України, далі ПКУ).

2. Критерії, за якими юридичні та/або фізичні особи вважаються пов’язаними значно поширені (пп. 14.1.159 ПКУ): тепер пов’язаними вважаються юридичні особи, кінцевим беніфіціарним власником (контролером) яких є одна і таж сама юридична та /або фізична особа.

3. Додалося критеріїв для низько податкових юрисдикцій: Постановою КМУ від 27.12.2017р. № 1045 затверджено новий перелік держав (територій), які відповідають критеріям, установленим підпунктом 39.2.1.2 підпункту 39.2.1 пункту 39.2 статті 39 Податкового кодексу України. До нового переліку включено 85 країн, в т.ч. Грузія, Естонія, ОАЕ.

4. З 01.01.2018р. змінено і вартісний критерій для визначення господарських операцій контрольованими.
Ще однією важливою зміною в правилах ТЦ став новий п.п. 39.2.1.9 ПКУ, яким змінено підхід у розрахунку одного з вартісних критеріїв контрольованих операцій.
Так, відповідно до п.п. 39.2.1.1 ПКУ операції вважаються контрольованими, тільки коли дотримано вартісних критеріїв:
Річний обсяг доходів платника податків від усіх видів діяльності складає 150 млн. гривень.
Обсяг таких операцій за звітний 2018 рік складає 10 млн. гривень.
Тепер поряд з названими нормами діє новий пп. 39.2.1.9 ПКУ, за яким при визначенні 10-ти мільйонного критерію, обсяг операцій із кожним контрагентом необхідно розраховувати виходячи з цін, що відповідають принципу «витягнутої руки», а не за договірними цінами, як це було раніше.

5. Зміни в коригуванні податкових зобов’язань за контрольованими операціями:
з 01.01.2018р. платник податків відповідно до п 50.1 ПКУ може подати уточнюючий розрахунок податково-прибуткової декларації з правками в частині КО до 01 жовтня року, що настає за звітним, не застосовуючи штрафних санкцій.

6. Уточнено зміст та продовжено строки подання документації з ТЦ:
пп. 39.4.6 ПКУ доповнено відомостями, які платники повинні розкривати в документації, а саме: інформацію про пов’язаних осіб як на дату здійснення КО та і на дату запиту документації.

У разі, якщо платником застосовано метод рентабельності, фінансові показники необхідно підтвердити даними бухгалтерського обліку та фінансової звітності сторони КО, для якої здійснюється такий розрахунок.

Дані норми діють щодо документації, яку платники підготували за попередні періоди 2013-2016 роки, адже під час подання документації з ТЦ мають застосовуватися норми, чинні на момент направлення запиту.

Запит на документацію з ТЦ контролюючі органи можуть тепер направляти не раніше 1 жовтня року, що настає за календарним роком, у якому були здійснені відповідні КО.

Отже, цьогоріч нововведення, внесені до ПКУ не такі численні та грандіозні, але ж є і резонансні новації, які необхідно враховувати платникам податків при здійснені контрольованих операцій.

Понад 52 млн. грн. податків і зборів сплачено у січні поточного року до місцевих бюджетів Чернігівщини

У Головному управлінні ДФС у Чернігівській області проінформували про внесок пересічних громадян (в тому числі підприємців) у формування доходів бюджетів територіальних громад області.

Із загальної суми - 4 млрд. грн. сплачених у 2017 році податків і зборів до місцевих бюджетів - фізичними особами було забезпечено 550 млн. грн., тобто майже восьму частину коштів.

Від підприємців надійшло 98 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб, сплаченого від оподаткування власних доходів та зарплати найманих працівників, ще 62 млн. грн. – земельного податку, 312 млн. грн. єдиного податку, 15 млн. грн. акцизного податку від реалізації підакцизних товарів, 6 млн. грн. податку на нерухомість, 8 млн. грн. плати за ліцензії на торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами.

Громадяни, що не зареєстровані підприємцями, сплатили у 2017 році 50 млн. грн. податків до місцевих бюджетів, у тому числі: за результатами декларування доходів за попередній рік - 9 млн. грн., за земельні ділянки – 38 млн. грн., за нерухомість – 2,5 млн. грн., за транспортні засоби преміум класу – 200 тис. гривень.

Така ж тенденція спостерігається і у січні поточного року. Фізичними особами сплачено до місцевих бюджетів понад 52 млн. грн. податків і зборів, або восьму частину доходів бюджетів.

Старовинні побутові речі затримали співробітники Чернігівської митниці ДФС у пункті пропуску «Нові Яриловичі»

П’ятнадцять виробів з металу срібного кольору виявили співробітники Чернігівської митниці ДФС у рейсовому автобусі «Київ-Вільнюс», який під керуванням нашого співвітчизника слідував за межі України.

При проведенні заходів контролю митники перевірили вміст пакунку білого кольору (розміром 30х10 см), що знаходився під сидінням водія і був прикритий іншими речами. У пакунку знаходились предмети побуту, що мають ознаки старовини. Серед них: 3 портсигари, 6 чайних ложок з малюнком, підстаканник, 2 кільця для серветок, складне яйце, годинник з написом «Павел Буре» та номером 204503, а також кулон з написом «Ялта». На предметах викарбувані дати (1871-1896 рр.) та клейма, що можуть свідчити про їх цінність.

Предмети, всупереч нормам законодавства, не були задекларовані. Документів, що дозволяли б вивезення предметів старовини за кордон, також не було надано. Митниками складений протокол за статтею 472 Митного кодексу України «Недекларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення». Старовинні предмети вилучені та будуть передані на експертизу для визначення їх вартості та історико-культурної цінності.

Увага конкурс на здійснення експертної оцінки!

Головне управління ДФС у Чернігівській області оголошує конкурсний відбір суб’єкта оціночної діяльності, якому буде доручено проведення незалежної оцінки наступного майна, яке перебуває у податковій заставі:
1. Об’єкт нерухомості – будівля готелю «Градецький», загальною площею 9986,1 кв.м, за адресою м. Чернігів, проспект Миру, 68, що належить ПАТ Готель «Градецький».
2. Вагончик будівельний БМС, габаритні розміри 2460х8000х2550 см, площа 19,68 кв.м., р.в. 2010 за адресою м. Чернігів, вул. Любецька, 157, що належить ТОВ «Чернігівгазспецсервіс».
3. Стоматологічна установка «Gnatus-Artus», введено в експлуатацію 15.08.2014р., за адресою м. Ніжин, що належить ПП «Лабораторія Дентатех».
4. Інші ТМЦ та устаткування.

Письмові заяви на участь у конкурсному відборі приймаються за адресою: м.Чернігів, вул. Реміснича, 11 (тел. для довідок 652-391).