Ічнянська РДА
Анонси















Назад

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН У 2012 РОЦІ

Забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем постійно перебувають у центрі уваги архівного відділу.

Відділ у роботі із зверненнями громадян керується Конституцією України, Законом України "Про звернення громадян" від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР, Указом Президента України "Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення" від 13 серпня 2002 року № 700/2002 та Указом Президента України "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" від 7 лютого 2008 року №109/2008.

Офіційно встановлений день особистого прийому громадян – вівторок. Але практично він здійснюється щоденно без попереднього запису. Прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни проводиться в першочерговому порядку.

Заяви та запити, отримані поштою чи під час особистого прийому, реєструються у день їх надходження. Звернення громадян, що мають встановлені чинним законодавством пільги, розглядаються першочергово. Заяви громадян, що надійшли до архівного відділу з органів державної влади, редакцій газет і журналів, від народних депутатів, а також від установ, що просять повідомити результати їх розгляду, беруться під особливий контроль.

Дотримуються терміни розгляду звернень. Законодавством передбачено розгляд і вирішення звернень у термін не більше одного місяця від дня їх надходження. Практично термін виконання звернень та запитів у відділі здійснюється за 3-5 днів, в окремих випадках – не більше 10 днів.

Надання документної інформації за зверненнями здійснюється шляхом видавання або надсилання архівної довідки, архівних копії та витягу. Вони є підставою для отримання громадянами передбачених законодавством пільг та компенсаційних виплат.

Випадків надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей та безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам немає. Про це свідчить той факт, що до архівного відділу не надійшло жодного повторного звернення. У разі відсутності в архіві документів, необхідних для підтвердження запитуваних відомостей, надається відповідь про відсутність документів, рекомендації щодо їх місцезнаходження та подальшого пошуку інформації, які дають можливість підтвердити потрібні факти іншим шляхом.

До архівного відділу у 2012 році надійшло 285 запитів. На 7 з них дані відповіді про відсутність документів , 278 запитів виконано за документами архіву. З них:
Про прийом-звільнення 133
По встановлений мінімум вихододнів 52
Про невироблений мінімум вихододнів 32
Про виділення земельної ділянки 4
Про виділення житла 2
Про надання дозволу на будівництво 6
Про обрання депутатом районної ради 2
Про реорганізацію, перейменування установ 36
Інші 11

Архівним відділом вживаються заходи для покращення роботи зі зверненнями громадян:
- надаються консультації і роз`яснення громадянам під час особистого прийому;
- складено базу даних документів про реорганізацію, ліквідацію колгоспів та КПСП району;
- щоквартально проводиться “прямий телефонний зв’язок”.

Начальник архівного відділу Н.К.Іванькова

Назад









21 Квітня 2017 12:50

Як Ви думаєте, які причини дачі хабарів?