Ічнянська РДА
Анонси














Звернення громадян

Назад

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ ЗАПИТІВ СОЦІАЛЬНО-ПРАВОВОГО ХАРАКТЕРУ ЗА 2011 РІК

Забезпечення ефективної роботи із зверненнями громадян є основним із пріоритетних завдань архівного відділу районної державної адміністрації. Згідно Положення про відділ виконання запитів здійснюється шляхом підготовки за встановленою формою архівних довідок, архівних витягів чи архівних копій.

Соціально-правові запити надходять до архівного відділу поштою або подаються громадянами під час особистого прийому. У заяві мають міститися прізвище, ім’я, по батькові заявника; місце проживання заявника; виклад суті порушеного питання; підпис заявника; дата. В разі необхідності додаються ксерокопії документів (напр. трудової книжки).

При подачі заяви особисто обов’язково треба мати при собі паспорт.

До архівного відділу в 2011 році надійшло 418 звернень. На 10 з них дана відповідь про відсутність документів, необхідних для підтвердження запитуваних відомостей, та надані рекомендації щодо їх місцезнаходження в інших установах, 408 виконано за документами архіву.

Основні питання, що порушувалися у цих зверненнях:
Про трудовий стаж (прийом та звільнення)- 213
По встановлений мінімум вихододнів у колгоспах - 77
Про причини невиконання мінімуму вихододнів - 41
Про виділення земельних ділянок - 15
Про виділення житла - 2
Про надання дозволу на будівництво - 6
Про обрання депутатом районної ради - 1
Про реорганізацію, перейменування установ - 42
Інші - 11

Законодавством України передбачено виконання звернень у термін не більше одного місяця від дня їх надходження. Не дивлячись на те, що наведення довідок − процес трудомісткий, пов’язаний з пошуком потрібного фонду, з виявленням у ньому необхідних документів, поаркушним переглядом самих документів, практично термін виконання звернень та запитів у відділі становить від 1 до 10 днів, в залежності від складності довідки.

Назад









Як Ви думаєте, які причини дачі хабарів?