Назад
Робота із зверненнями громадян у архівному відділі Ічнянської районної державної адміністрації у 2016 році
Забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативне їх розв’язання, стан організації роботи із зверненнями громадян постійно перебувають у центрі уваги начальника архівного відділу.
Інформація про виконання архівним відділом звернень громадян за 2015 рік
До архівного відділу у 2015 році надійшло 379 звернень, з них виконано за документами архіву 372, на 3 звернення дана відповідь про відсутність документів, на 4 запити дані відповіді із рекомендаціями про місцезнаходження справ.
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН У 2012 РОЦІ
Забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем постійно перебувають у центрі уваги архівного відділу.
Відділ у роботі із зверненнями громадян керується Конституцією України, Законом України "Про звернення громадян" від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР, Указом Президента України
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ ЗАПИТІВ СОЦІАЛЬНО-ПРАВОВОГО ХАРАКТЕРУ ЗА 2011 РІК
Забезпечення ефективної роботи із зверненнями громадян є основним із пріоритетних завдань архівного відділу районної державної адміністрації. Згідно Положення про відділ виконання запитів здійснюється шляхом підготовки за встановленою формою архівних довідок, архівних витягів чи архівних копій.
Як Ви думаєте, чи знаєте свої громадянські права?
Так, знаюНі, не знаюМені байдуже до моїх правМені здається, що знаюМені здається, що не знаю