Ічнянська РДА
Анонси















Інформація про ЦНАП

Назад

Центр надання адміністративних послуг
Ічнянської районної державної адміністрації

На виконання Закону України від 06.09.2012 року № 5203-VІ "Про адміністративні послуги" при Ічнянській районній державній адміністрації створений Центр (сектор) надання адміністративних послуг. В центрі надання адміністративних послуг громадяни та суб'єкти підприємництва можуть подавати заяви на отримання адміністративних послуг, оформити документи дозвільного характеру, одержати консультацію, тощо.

ЦНАП розташований за адресою:
16703, Чернігівська область,
м. Ічня,
пл. Т.Г.Шевченка, 1
І поверх (ліве крило) каб. 16
тел. (04633) 2-16-39
Завідувач Центру (сектору), адміністратор ЦНАП: Яковенко Олена Валеріївна
Адміністратор ЦНАП: Черненко Вікторія Василівна

Графік роботи
Центру надання адміністративних послуг
районної державної адміністрації (час прийому суб'єктів звернень у ЦНАП)

Робочі дні Робочий час
Понеділок, вівторок, середа, п'ятниця з 8.00 до 17.00
Четвер з 8.00 до 20.00
Субота, неділя Вихідні

Завдання ЦНАП

1.Організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб'єктів звернень.

2. Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання.

3. Забезпечення інформування суб'єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.

Довідково:
Адміністративна послуга - результат здійснення владних повноважень суб'єктом надання адміністративних послуг за заявою фізичної або юридичної особи, спрямований на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов'язків такої особи відповідно до закону.
Суб'єкт звернення - фізична особа, юридична особа, яка звертається за отриманням адміністративних послуг.
Суб'єкт надання адміністративної послуги - лрган виконавчої влади, інший державний орган, орган місцевого самоврядування, їх посадові особи, уповноважені відповідно до закону надавати адміністративні послуги.

Графік надання консультацій працівниками адміністративних органів в ЦНАП

Перелік адміністративних послуг що надаються через центр надання адміністративних послуг

Адміністративні збори за проведення державної реєстрації

За державну реєстрацію справляється адміністративний збір у такому розмірі:
• 0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу (крім громадських об’єднань та благодійних організацій), що містяться в Єдиному державному реєстрі, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою;
• 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб - за державну реєстрацію змін відомостей про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи – підприємця.

Адміністративний збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії або запит про надання відомостей з Єдиного державного реєстру, та округлюються до найближчих 10 гривень.

На 2017 рік адміністративний збір становить:
• за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу 480 грн.;
• за державну реєстрацію змін відомостей про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи – підприємця 160 грн.

Реквізити рахунків:
БАНК: ГУ ДКСУ у Чернігівській області
МФО: 853592
КОД ПЛАТЕЖУ: 22010300
КОД ОТРИМУВАЧА (ЄДРПОУ): 38030010
ОТРИМУВАЧ ПЛАТЕЖУ: УК в Ічнянському районi/Ічнянський район
РАХУНОК: 31411501700133

Назад










12 Грудня 2017 10:46

Як Ви думаєте, які причини дачі хабарів?