back

Робота із зверненнями громадян у архівному відділі Ічнянської районної державної адміністрації за 1 півріччя 2020 року

03 липня 2020

Забезпечення ефективної роботи із зверненнями громадян є одним із пріоритетних завдань архівного відділу. Згідно Положення про відділ виконання запитів здійснюється шляхом підготовки за встановленою формою архівних довідок, архівних витягів чи архівних копій.

Соціально-правові запити надходять до архівного відділу поштою або подаються громадянами під час особистого прийому. В кожному з цих випадків у заяві мають міститися: прізвище, ім’я, по батькові заявника; місце проживання заявника; виклад суті порушеного питання; підпис заявника; дата. В разі необхідності додаються ксерокопії документів (напр. трудової книжки).

У І півріччі 2020 року до архівного відділу на особистому прийомі звернулися 187 громадян, 14 запитів надійшли поштою.

За цими зверненнями надано 292 відповіді, з них 61 тематична довідка, 224 довідки соціально-правового характеру, на 7 звернень надані відповіді про відсутність документів в архіві.

Тематичні запити в основному стосувалися історії (реорганізації) установ, перейменування вулиць, встановленого мінімуму вихододнів в колгоспах.

Запити соціально-правового характеру стосувалися:

  •  Підтвердження факту виділення або приватизації земельних ділянок – 107
  •  Прийняття на роботу та  звільнення – 97
  •  Підтвердження  того, що член колгоспу не виробив встановленого мінімуму вихододнів по поважній причині – 13
  •  Інші (про будівництво, обрання депутатом районної ради тощо) – 7.

Всі запити юридичних та фізичних осіб виконано у встановлені законодавством терміни.

Начальник архівного відділу                                              Наталія ІВАНЬКОВА

Офіційний веб-портал Верховної Ради України
Офіційне інтернет-представництво  Президента України
Чернігівська обласна державна адміністрація
Чернігівська обласна рада
Чернігівський обласний центр зайнятості
Урядова "гаряча лінія"
Державний реєстр виборців
НАЗК